Gå til innhold

Roedes grove pizza...tips ønskes


Gjest Milla27

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er student og går inn i en ny eksamensperiode hvor jeg er på skolen til langt på kveld hver dag. Derfor tenkte jeg å lage et par grove pizza og fryse i porsjoner ,som jeg kan ta med på skolen til middag.

 

Er det noen av dere som vet om det er greit å spise en slik pizza hver dag en liten stund dersom jeg bruker veldig lite ost? Er vanskelig å slanke seg i eksamensperioder, blir lett for lite mat og for mye kaffe:)

 

Er det i tilfelle noen som har oppskriften på grov pizzabunn og anbefalinger til sunt fyll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Da får du litt av pizza-feelingen uten kalorier fra osten? Dessuten er det veldig mye enklere å ta med seg på skolen enn pizza! Har ikke oppskriften her (på jobb), men skal sjekke hjemme i kveld hvis du er interessert!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Da får du litt av pizza-feelingen uten kalorier fra osten? Dessuten er det veldig mye enklere å ta med seg på skolen enn pizza! Har ikke oppskriften her (på jobb)' date=' men skal sjekke hjemme i kveld hvis du er interessert!

 

CamCam[/quote']

 

Hei.

 

Ja, tusen takk,den oppskriften vil jeg gjerne ha! Jeg har vel en litt lei tendens til å bruke for mye ost i kostholdet mitt, så er flott med tips,takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Her er et noen typer fyll som vi pleier å ha:

 

1. Litt tomatsaus med krydder etter ønske, Kylling med taco-krydder eller liknenede, løk, paprika, sopp og evt. ananas og noen få peanøtter eller cashewnøtter.

2. tomatsaus, små kjøttboller (karbonadedeig, hvitløk, chili, salt, pepper), sopp, og grønnsaker som over + svarte oliven.

3. tomatsaus, tynne skiver spekeskinke (f.eks. serrano eller parma - trenger ikke så mye), grønnsaker etter smak.

4. kjøttsaus av karbonadedeig og tomat, med små biter av gulrot og stangselleri.