Gå til innhold

Hva skal jeg spise til frokost?


Gjest nedivekt123

Anbefalte innlegg

Gjest nedivekt123

Hva er best å spise til frokost?

Spiser ikke frokost fra før av, så alt er vel egentlig bra?

 

Mange sier at man skal droppe brød. Bør man det?

 

Er ikke kresen, så fyr løs :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipphipp86

den aller beste frokosten i mine øyne er havregrøt, dette spiser jeg hvææær dag uten å bli lei :o ...jeg heller vann fra vannkoker over lettkokte havregryn, så lager det seg selv, kan pyntes med splenda, syltetøy, kanel, cottage chees, banan, rosiner, nøtter eller bær=)

min favoritt er eplesyltetøy med kanel og cottage chees =) utrolig godt, og veldig mettende =)

 

ang. brød så mååå man ikke droppe noe som helst, bare være bevisst på hva og hvor mye man spiser... men jeg for min del har aldri brød i hus, jeg føler meg så mye lettere i kroppen når jeg holder meg til knekkebrød, og det finnes jo såå mange å velge på, men det er jo smak og behag.

 

enjoy =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trenignsjunkie

Hvis du har lyst på salt til frokost: lag omelett (enten stek kvelden før, eller lag "røra" klar, så er det bare å helle i pannen når du står opp) jeg pleier å lage med to eggehviter og ett helt egg, 3 ss vann, vårløk, salt, pepper og chilli. + div. grønnsaker, avhengig av hva som finnes i kjøleskapet. Eventuelt steker jeg hamburgerrygg ved siden av, det smaker som bacon.

 

.... Personlig så liker jeg litt mer "freshe" ting til frokost: smoothie (laget på skyr, melk, frosne bær, banan/avocado osv.). eller cottage cheese blanding (1/2 boks cc blandet med 1/2 boks vaniljekesam, toppes med enten jordbærsyltetøy, eller eplesyltetøy og ristede valnøtter samt kanel) naaam <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til kornblanding! Blir ikke lei, det går superkjapt og holder meg mett lenge. Linfrø+kruskakli+firkorn pluss+go'dag frukt/energi --> ca 60 gr til sammen + ekstra lett melk til du synes det er nok. Mengden kan selvfølgelig tilpasses etter hvor mye du vil spise til frokost, dette er det som funker best for meg sånn at jeg holder ut til lunsj 4 timer senere :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...