Gå til innhold

antall kalorier


josefine

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor mange kalorier det er i pizza fra peppes eller dolly dimples, ca verdier ? Er dette fy mat nå man slanker seg ?

Når vi fører opp hva vi har spist, eks. appelsin, eple, kiwi er antall gram vi skal oppgi inklusiv skall ? Hva med reker, er det antall gram med eller uten skall ?

Er det noen som vet så hadde jeg satt stor pris på en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Frukt og reker skal veies uten skall, er ikke sikker på kcal i ute-pizza, men er overbevist om at det er fyfyfyfyfy mat,,, det er ikke mange stykkene man kan spise,, har hørt en gang at det er 400kalorier i ett stykke dollypizza,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jeg har sendt en e-post til Dolly Dimples der jeg spurte hvor mye kcal per 100 gram det er i en typisk Dolly-pizza med kjøtt.

 

I tillegg spurte jeg hvor mye en Dolly-pizza veier, slik at man kan regne ut hvor mye man kan trykke i seg før tarmtottene skriker i forferdelse ;)

 

Så er det bare å vente på svar :)

 

Har gått og lurt på dette lenge. Det er fryktelig kjedelig med filmkveld og pizza med venner når man ikke vet hva man trykker i seg. Kan man spise 1 stykke? 2 stykker? Ser ikke spesielt lurt ut om du går og veier stykkene og pirker på vektnåla og vurderer nøye hvor mye du kan spise =D

 

MVH

 

*meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder pizza så er pizzahut.com en genial side for å regne ut kcal på all slags "fy-utemat". Der kan man velge selv hva man skal ha på pizzan, både av bunn (tynn og tykk), ost, og alt. Så der kan du lage den pizzan som ligner mest på den du pleier å spise på eks Dolly eller Peppes, og da vil du i allefall på en indikasjon ;) Det er også andre retter som Pasta Bolognese og Pasta Carbonara hvis jeg ikke husker helt feil!

 

Jeg hadde ikke spist middag i dag og slengte i meg et stykke pizza (de vanlige firkanta) fra 7-11. Noen som har NOEN ide om hvor mye denne kan inneholde? Føler ikke helt jeg kan sammenligne med Grandis heller? Eller?

 

Takker for svar og håper pizzahut siden hjelper dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...