Gå til innhold

Noen som vil følge meg, og som selv trenger følge??


Gjest karaoka

Anbefalte innlegg

Gjest solsikkene

prutten:

madraca:

karaoka: startvekt 70, uke 1: 69,6, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 3: 68,4, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 2: 73.5, Mål 70

 

fem barn er bra gjort:)

eg trur tre er nok for min del

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Huff, regnet ute i går kveld - derfor skippet jeg sykkelturen. Mao. ingen trening i går. Det er her jeg må bli flinkere! Enten må jeg ta den turen i regnet, ellers kan jeg jo ta innetrening. Litt step og styrke. Burde ikke vært så vanskelig å få til. Håper på sykkeltur i kveld (ihvertfall meldt fint vær).

 

Noen andre som har problemer med å komme skikkelig i gang med treningen? For min del går det med maten nokså greit, holder meg ihvertfall på den smale sti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke jenter dere er! Har gått ned masse på kort tid!

Jeg har vært på hyttetur fra i går til i dag. Der ble det både det ene og det andre: nøtteblanding, sjokoladebudding og vaniljesaus m.m. Men vi måtte jo gå 1 mil frem, og 1 mil tilbake, så ble litt trim og. Har ikke så dårlig samvittighet, selv om jeg rundet 2000 kacl på fredagen... Har ca 17 trimpoeng denne uka, så det er jo bra!

 

Når det gjelder trim, så liker jeg det godt og har tid, så er ikke noe problem for meg å trimme nok. Jeg sitter på kontor, og har en veldig stillesittende jobb, så har behov for å bevege meg litt på fritida. Dere som har flere barn, kan jo tenke at dere bruker masse energi på å løfte, bære og løpe rundt etter dem. Men det måler man ikke her i vektklubbregistreringen.

Jeg er medlem på sats. Jeg vil anbefale det på det sterkeste, hvis man har noe slikt tilbud i nærheten. Er veldig mye varierte timer man kan gå på. Handler ikke bare om å gjøre sykroniserte bevegelser i en saltime hvor man føler seg klumsete. På mitt sats-senter har de barnepass og. Tenk at det er en investering for din helse, og familien. Har tidligere vært med på svettis og friskis; lav terskel, + veldig bra trening det og. Er veldig godt å ha trent. På et slikt senter er man ferdig dusja og trent på 1,5 t. Greit å melde seg på timer, for da gir det litt forpliktelser, og ikke så lett for at man dropper det. Er vanlig med 1 eller flere gratis prøvetimer på slike senter, så man kan jo gi det en sjanse..

God lørdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prutten: Startvekt 77,6 uke 1: 76,0 Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 1: 78,7 Mål 70

karaoka: startvekt 70, uke 1: 69,6, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 3: 68,4, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 2: 73.5, Mål 70

 

Som dere se har jeg nesten ikke gått ned noe. Irriterende, for har fulgt programmet til punkt å prikke, og trent mye mer enn anbefalt.

 

Jeg har gått ned 1,5 cm i midja da, så da er jeg litt mer fornøyd. Trener mye styrke, og muskler veier mer enn fett, så mulig jeg ikke når målet på 70 likevel. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 cm er jo kjempebra! Tipper du merker det på klærne. Når du er så flink å trene vil du sikkert ikke merke det så godt på vekta. Synes du er kjempeflink Madraca!!!

 

...og til Solsikkene; Slike dager kommer vi borti av og til - det er det virkelige liv! Men tenk så kjekt; Neste dag er jo første dagen i resten av ditt liv :)

 

Selv har jeg ikke kommet igang med hjemmetreningen :) Men har på hjemmevekten gått ned, skal bli spennende å se på veiedag onsdag. Satser på at det blir sykkeltur i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Ja det er vel umogeleg å ha topp motivasjon konstant. Litt bedre i dag, men har plutseleg blitt så veldig svolten. Trur det er mest pga mensen. Så eg satsar på det kjem seg om nokre dagar :)

 

Synes me er flinke alle her:) Godt å ha andre med seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg hatt veiedag:

 

prutten: Startvekt 77,6 uke 1: 76,0 Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 1: 78,7 Mål 70

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 3: 68,4, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 2: 73.5, Mål 70

 

Det var ganske skuffende å gå på vekta i dag... Føler jeg har vært veldig flink, men det ga ikke stort utslag på vekta. Men, denne gangen skal jeg prøve å ikke miste motivasjonen av sånt- jeg skal heller prøve å øke motivasjonen, og tenke "pokker, da skal jeg jammen gjøre det enda bedre til neste gang". Dermed gikk jeg ut i regnet på trass i dag i en time og tre kvarter. Var våt som ei katte da jeg kom inn igjen. Herlig!!! :-)

Forstår veldig godt hvordan du har det, Magraca. Akkurat som deg har jeg gått ned rundt midjen, og vi får ta med det vi kan!!!!

 

Stå på jenter. NÅ SKAL VI KLARE DET!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prutten: Startvekt 77,6 uke 1: 76,0 Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 1: 78,7 Mål 70

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 4: 67,2, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 2: 73.5, Mål 70

 

Skal ikke fortvile om vekta ikke går ned en uke, selv om man følger dietten. Det skjer med meg og. For meg så går det ikke jevnt ned. Kan veie det samme flere dager på rad eller at det tilogmed plusses på, men plutselig går det ned mye på en dag. Rart.

 

Hvis man trener mye styrke, vil musklene hovne opp å trekke til seg mye vann.

Dette vannet veier en del! Men ok det, når det er muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

prutten: Startvekt 77,6, uke 2: 74,8, Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 1: 78,7 Mål 70

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 4: 67,2, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 3: 74.5, Mål 70

 

Var nok urealistisk å tru noko anna, men startar med ny optimisme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-)

Jeg vil også gjerne være med, dere er SÅ flinke!!

 

Jeg har akkurat fylt 36 år, har 2 barn og fikk ikke igjen knappen på buksa etter ferien..

 

Jeg hadde også en diskusjon forleden med mine venninner som gikk på "hvor lenge har man lov til å kalle det fødselskilo etter siste fødel??" :-) Fødselskilo er for meg noe som er litt "midlertidig".. Selv er den yngste av mine 2 engler 5 år.

 

Vi jentene hadde en særs uhøytidlig debatt og konklusjonen vår var at når man har nådd grensen "4 år" så heter det ikke lenger fødelskilo, men rett og slett små-lubben eller overvektig :-) (grensen ble vi også enig om at er individuell)

 

For meg ble resultatet at keg hoppet rett fra "fødselskilo-midlertidig" kategorien og rett over i "små-lubben" kategorien, og der vil jeg ikke være !! :-)

 

Jeg veier i dag 75,1 kilo og har som mål å gå ned til 69 kg. Jeg kommer til å veie meg på fredager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du også vil bli med, Lias:-) Velkommen til smålubben-kategorien:-)

Da har vi følgende liste:

 

prutten: Startvekt 77,6, uke 2: 74,8, Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 1: 78,7 Mål 70

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 4: 67,2, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 3: 74.5, Mål 70

lias: startvekt: 75,1 uke: ????, Mål 69 (fyll ut det som mangler...)

 

Her går det ganske bra om dagen. Det er vanskelig å ikke gjøre som vanlig, og putte ting i munnen uten å tenke seg om først. Men NÅ jenter, NÅ SKAL VI KLARE DET!!!!

Nå skal jeg ned i kjelleren og trene til X-Box, av alle ting:-) Ha en fin dag, damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har erfaringen med å ta flere kurs etter hverandre?? Jeg tenker å ta et kurs etter at dette er ferdig, men er usikker på om jeg skal drøye litt og forsøke på egenhånd noen uker, og avslutte med kurs igjen. Eller er det farlig å slippe taket så tidlig???

Har noen erfaring med Hold Vekten-kurs???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Her er minstemann ti mnd, så då har eg altså lov å kalla det fødselskg ei stund til :(

Men sidan eg har tre ungar, er eg litt klar for å koma tilbake til "normalen" no. Først som sist... Litt lei etter å ha vore gravid og ammande så mykje av tida dei siste åtte åra! Hjelpes :) Så 4,5 kg skal av så fort eg greier :P

 

Kjekt at me er mange som kan motivera kvarandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 år og bor i Oppland fylke. Jeg har ikke vært her inne siden 2007. Fikk et barn i 2004 og har i løpet av 2004-2007 tatt kurs 1-4 via nettet. Nå har jeg lyst til ned noen kilo igjen da jeg har vært noe rolig siste månedene og kiloene har sneket seg på. Gikk ned en god del da jeg tok første kurset i 2004, men de andre kursene gikk det noe mer sakte med. I dag har jeg lest igjennom alle mine bøker og funnet ut at jeg skal prøve meg på egenhånd.

 

Da er det jo fint å ha noen å jobbe seg nedover sammen med. Man trenger jo motivasjon.

 

Nå er jeg alenemor til sønn på 7 år og finner ikke all verdens tid for å trene. Kan jo ikke bare stikke av fra min sønn. Synes han er for liten til å være alene hjemme, mens jeg løper en tur. Han ønsker ikke å være alene heller. Derfor blir treningen bare av og til. Må legge en god plan når det gjelder trening.

 

Jeg er 178 cm, og veier i dag 70 kg. Ønsker å gå ned til 65 kg. Veiedag får bli søndager, siden jeg vil starte i morgen. Jeg holder meg til meny 2 på 1600 kcal.

 

Stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Bra me er fleire :P

 

Eg har tru på at denne veka blir betre enn forrige (tok ikkje like mykje av med godteri denne helga, så det er eit bra utgangspunkt;))

 

Er ikkje så enkelt å få til trening her i garden heller. Men eg rører jo på meg (levering i barnehage og på skule osv... og eit par lengre turar kvar veke) Køyrer ikkje bil, så det går automatisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prutten: Startvekt 77,6, uke 2: 74,8, Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 2: 78,5 Mål 70 Start midjemål: 71, uke 2: 68,5

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 4: 67,2, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 3: 74.5, Mål 70

lias: startvekt: 75,1 uke: ????, Mål 69

 

Har fremdeles ikke gått ned mye i kilo, men cm forsvinner rundt midja. :P Derfor har jeg valgt å plotte inn det i min tabell. Siden kiloene tydeligvis ikke vil av, så vil jeg vise at det er effekt på andre plasser. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har over 12 trimpoeng hver uke, men eplene på treet mitt skifter ikke farge. GJør deres det? Har holdt på i to uker nå, men det skjer ingenting. Jeg betaler ikke noe for å være med her da, kanskje det har noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prutten: Startvekt 77,6, uke 3: 73,7, Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 2: 78,5 Mål 70 Start midjemål: 71, uke 2: 68,5

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 4: 67,2, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 3: 74.5, Mål 70

lias: startvekt: 75,1 uke: ????, Mål 69

 

Toppers! Ned 1,1 kg denne uken også. Jeg har faktisk hatt styrketrening på kjøkkengulvet denne uken - 2 ganger! Herlig trening på kurs i dag, skikkelig pådriver trener'n vår. Dette merker jeg går riktig vei. Ned nesten 4 kg på 3 uker nå - føler jeg stråler - he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Veit ikkje kor mange som er med, men det er vel berre å setta seg opp på lista :)

 

 

prutten: Startvekt 77,6, uke 2: 74,8, Mål 68

madraca: Startvekt 79, uke 1: 78,7 Mål 70

karaoka: startvekt 70, uke 2: 69,4, Mål 65

ladyred:

tina79: startvekt 70,5- Uke 4: 67,2, Mål 65

sol_sikkene: startvekt 75.7, uke 4: 74.5, Mål 70

lias: startvekt: 75,1 uke: ????, Mål 69 (fyll ut det som mangler...)

 

Bom stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...