Gå til innhold

profilbilde-trøbbel


OopsyDaisy
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har begynt å skrive litt inne på forumet, blant annet for å holde meg selv motivert. Jeg fikk lyst til å legge til et profilbilde, en liten logofigur, for å "pynte opp" litt. Men jeg har prøvd ulike bilder i over en uke, og ingen går igjennom. Jeg får opp "opplastningsfeil" hver gang. Uansett hvilken størrelse det er på bildet.

 

Jeg har prøvd å sende melding via "live chat", som jo aldri er "live", men har ikke fått svar. Så prøvde jeg å gå inn på "administratorgruppen" nederst under forumet, og sendte en melding til en administrator, slik jeg har fått beskjed om hver gang jeg har fått feil med opplastningen. Ingen svar. Finnes det administratorer som faktisk svarer? Er forumet brukerstyrt? Kjenner jeg blir litt irritert.. :angry:

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig! Aner ikke hvordan du skal få kontakt. Håper du får svar på henvendelsene!

Malla

 

Hei!

 

Jeg har begynt å skrive litt inne på forumet, blant annet for å holde meg selv motivert. Jeg fikk lyst til å legge til et profilbilde, en liten logofigur, for å "pynte opp" litt. Men jeg har prøvd ulike bilder i over en uke, og ingen går igjennom. Jeg får opp "opplastningsfeil" hver gang. Uansett hvilken størrelse det er på bildet.

 

Jeg har prøvd å sende melding via "live chat", som jo aldri er "live", men har ikke fått svar. Så prøvde jeg å gå inn på "administratorgruppen" nederst under forumet, og sendte en melding til en administrator, slik jeg har fått beskjed om hver gang jeg har fått feil med opplastningen. Ingen svar. Finnes det administratorer som faktisk svarer? Er forumet brukerstyrt? Kjenner jeg blir litt irritert.. :angry:/>

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...