Gå til innhold

Extra sukkerfri tyggegummi


Gjest Ananas

Anbefalte innlegg

Gjest Ananas

Eg fekk litt sjokk då eg såg det gjekk 1 kosemerke på 4 drops sukkerfri Extra. Er avhengig av tyggegummi eller drops eg!

 

Korleis er det med extra sukkerfri tyggegummi? Slik eg forstår det kan eg tygge ein pakke for dagen utan at det går med nokre kosemerke, eller er dette feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk litt sjokk då eg såg det gjekk 1 kosemerke på 4 drops sukkerfri Extra. Er avhengig av tyggegummi eller drops eg!

 

Korleis er det med extra sukkerfri tyggegummi? Slik eg forstår det kan eg tygge ein pakke for dagen utan at det går med nokre kosemerke' date=' eller er dette feil?[/quote']

 

 

Hei ja.

Det sjokket har jeg og fått før..... Tror faktisk ikke det er helt bra ift GR opplegget å spise en hel pakke extra. Tror å huske at det er tilsatt noe søtningsmiddel som omgjøres til sukker i kroppen vår. Jeg sverger til lacryl de kan du spise masse av. De er jo også anbefalt av GR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Gjest lilletrine

Samme her!

Men tygger fremdeles 3-5 pakker ekstra fordiom jeg....

Og et par ekstra halslinser blir det også.

Det er min måte å takkle søtsuget på og unngå å spise hver gang jeg lager mat til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eska jeg har foran meg har 0.5 gram fett per 100 gram. *dåne*

 

Men altså; det er ikke extra-tyggis eller läkerol som har gjort oss overvektige....

Så her gjelder det å bruke hodet, og heller tillate seg extra, pastiller osv. Mener jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...