Gå til innhold

Lørdagsgodt!


Gjest inspirert

Anbefalte innlegg

Gjest inspirert

Jeg er en selverklært godtegris! Jeg elsker sjokolade. Det er vel det som har ført til at jeg måtte melde meg inn i vektklubben til Grete Roede;)

Så i går var det lørdag igjen. Og selv om min nye livsstil har ført til at snopesuget så og si er borte, så spiller nok psyken min meg et puss når lørdagen kommer.

I går hadde jeg bestemt meg for at jeg IKKE skulle dette i fellen igjen. Og jeg kjennte det godt på kroppen da vi var i butikken og handlet.

Så jeg endte med smågodt hyllen, og som vanlig tok jeg en pose. Men denne gangen tok jeg EN liten sjokolade à 5 gram og la i posen.

Og denne koste jeg meg med da kvelden kom.

Men En liten sjokolade er liksom ikke nok.

Og her kommer jeg til mitt snopetips:

 

1 beger Kesam orginal

1 pose Holiday dipp mix

Et hav av friske rå grønnsaker i staver, biter, buketter osv....(Gulrot, selleri, blomkål, brokkoli, kålrot, agurk....)

 

Jeg koste meg masse! Resten av familien koste seg også:(

 

Og jeg kunne legge meg med god samvittighet:)

 

Inspirert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde meg banan-split.

 

Tok en banan fra fruktrasjonen. Delte den i avlange biter og tok en liten kule Sans is (den med lite fett - 25 g er ca 40 Kcal) + 1 ts Nora bringebærsyltetøy (den med 100% frukt og bær) + en smal stripe (ca ½ ts) med sjokoladesaus.

 

Kjempegodt - og ganske så mettende.

 

Har ei venninne som bruker å lage verdens beste hjemmelagde bananis. Skal få tak i fremgangsmåten og legge den inn en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inspirert

Takk! Det hørtes kjempegodt ut:) Og jeg mistenker at det vil slå an hos mine små også.

Det er det som er så bra med vektklubben, en får gode tips en ikke ville funnet på selv;)

 

Takk:)

 

Inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, denne fungerer! I går var en ordentlig dagen derpå når man helst bare vil ringe nærmeste burger sjappe å bestille dagens feteste, og siden trykke nedpå med chips og snop...og bare synes synd på seg selv og den dagens hodepine.'

Men der tok man feil! I går hakket jeg opp agurk, blomkål og gulerøtter og blandet et halvt beger med rømme til holiday dip. Knallgodt!!!

Skal bytte rømmen med kesam neste gang...så blir det enda litt sunnere alternativ.

Ha en fin og fett fri uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...