Gå til innhold

Et kose tips til alle på slanker`n


Gjest inspirert

Anbefalte innlegg

Gjest inspirert

Jeg gikk her i butikken forleden, og kom så til iskremen. Jeg har hørt og lest så mye om denne Sans isen, at jeg bestemte meg for å prøve.

Nam og nam! Den var god! Skulle ikke tro det bare var 130 kcal pr 100 gram:)

Jeg kjøpte den med vanilje. Da kan en jo tilsette den smaken en liker best selv.

Lett jordbær syltetøy eller sjokolade saus.....mmmmm.

Men poenget mitt er at du får en liten kule is (40 gram) med litt sjokolade saus og det ender på ca 75 kcal:) (Det kommer litt an på mengden sjokoladesaus;) )

 

Jeg ligger på 1400 kcal pr dag, og jeg klarer å prioritere inn en liten smak av himmelen hver dag:)

 

Inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Forøvrig den ENESTE butikkjeden som ikke ligger i nærheten av der jeg bor eller jobber haha.

Du kan helt sikkert be din nærbutikk om å ta inn denne isen :). Personlig syns jeg den ble alt for søt. Liker veldig godt Dream, jeg da!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inspirert

Lompi:

Jeg tror at vi lykkes bedre om vi har noen små lyspunkt innimellom:)

Godt tips om emballasjen! Det er ikke bare jeg som liker denne isen;)

 

:)Inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av utfordringen er jo å finne alternativer som vi óg kan spise. Tror det går bedre når vi finner erstatninger. Da kan vi heller "unne" oss en kule is i ny og ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schnuppers

På fredag gjorde jeg følgende:

 

varmet tropisk frukt i microen (egentlig fordi den var frossen, men var godt varmt) La det over 50 gr. sans iskrem og toppet det med to spiseskjeer sjokoladesaus...

 

NAMNAMNAMNAMNAM

 

nyyyyydelig.. og faktisk ganske kalorifritt og mektig.. holdt med det, liksom...-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...