Gå til innhold

Produktguiden - nyttig?


Gjest Clide

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Produktguiden 2006 innholder ca 230 forskjellige matvarer. Alle produktene står oppført med næringsinnhold og Grete Roedes anbefalning.

Produktguiden er rett og slett en veiledning, som vi har laget sammen med ulike matvareleverandører.

Vi gjør det fordi vi ønsker å hjelpe deg, og andre, å ta det riktige valget for å klare å holde et sunt og variert kosthold.

 

I en undersøkelse i Vektklubben i 2005, svarte 85% av de spurte, at de bruker Produktguiden når de planlegger hva de skal handle.

93% hadde prøvd nye matvarer etter å ha lest om dem i Produktguiden!

 

Alle som går kurs får Produktguiden gratis. Andre kan kjøpe den i Grete Roede Butikken. Håper at du også finner nyttig stoff i den!

 

Hilsen ina, produktansvarlig, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jomjom

Vi gjør det jo når vi kjøper plastposer i butikken også. Men bruk heller de kronene heftet koster til en saftig biff eller noe annet sunt og godt. Det står kalori og næringsinnhold på det aller meste nå, det er greit nok. Synes jeg (jeg har også en mer eller mindre ubrukt produktguide)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har produktguiden fra i fjor, og brukte den ganske mye som tips på nye ting å lete etter i butikken. Ellers kommer jo ganske mange av produktene der som reklame på sidene her også, så jeg har foreløpig ikke brukt penger på årets, selv om jeg ser at det er en del nytt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...