Gå til innhold

Lager meg ei lita dagbok her...


Gjest AndreaMamma

Anbefalte innlegg

Gjest AndreaMamma

For å motivere meg sjølv lager eg meg rett og slett ei lita dagbok om mitt nye grete roede liv framover...Har så mange kilo eg vil bli kvitt, allerhelst ca 20 kg, men skal i hvertfall bli fornøyd(i første omgang)om eg klarar å komme ned til 75..Det er mitt første mål!

 

Er 82,6 kg no for å vere helt nøyaktig. Er 32 år no i sommar, og begynte å legge på meg då eg var rundt 25..vekta fauk gradvis oppover fra 60 til altså no 82,6 kg..Så det er kilo som har såte godt fast altfor lenge dessverre...

 

Fytti grisen blir helt flau og dårlig over å tenke på kor fin eg var før og kor fæææl eg er no. Vil klare det!!! vil klare det!!!

 

Under graviditeten(fekk jente no i januar)var eg kjempeflink med mat og trim. Åt kjempesunt, og la berre på meg 9 kg. Folk kommenterte at eg såg tynnare ut, jippi det var herlig. Trudde når jenta var ute ville eg vere tynnare. Det var eg og dei 2 første mnd(låg då på 78-79kg)men fekk en sinnsyk appettitt og søthunger og har berre lempa inn på med mat!!! Pyton!

 

Har ikkje lyst å bli større, vil bli mindre!!!! Og innser at eg må vere streng med meg sjølv å forandre mat vanane her i huset!!!

 

Har rydda i kjøleskapet og ut med det gamle og inn med masse god SUNN mat!!

Det er en herlig følelse å vite at eg no puttar sunn og variert mat i magen. Mat som faktisk bidrar med noko, istaden for masse tomme kaloriar!

 

I går var første orntlige dagen min, må innrømme at eg var litt svolten då kvelden kom. Men hadde en pose baby gulrøtter på lur og drakk masse vatn.

 

Følger meny nr 3. Fullammer og har ikkje lyst å miste melka så eg er litt forsiktig..

 

Gjekk og en god tur!!

 

No våkner tulla her.

 

Eg treng all muleg ros og oppmuntring her!!! Så hjelp meg, og eg skal skrive her så ofte eg kan! Dette blir dagboka mi!!på vegen mot et betre liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Stå på! Dette klarer du!

 

Me er på ein måte ved same utgangspunkt eg og du. Berre eg er11 år yngre enn deg (sia du er 32år...) Men, kva er vel alder?

 

Eg vog 83,1kg på måndag, og byrja mitt nye liv på tysdag. Hehe! Eg skal ned til rundt 60kg (ikkje over 65kg) til jul. No fullammar ikkje eg lenger då, sia tulla mi er 10mnd. Men eg ammar litt enno, så eg satsar på at slankinga ikkje gjer noko no lenger.

 

Eg skal fylgje med på deg eg, så kan me motivera kvarandre!

 

Klem frå KiLin

 

PS. Saman er me sterke, då går ingenting på tverke! Me skal klara dette her vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

og eg sneik meg oppå vekta i dag. ..Veit at det er super tidelig å veie meg endå,men berre måtte...har låge på litt over 2000 kalorier,skal egentlig vere på 1900,men feilberegner litt endå med den kaloritellinga....

.....pluss at i går heiv eg inn på 100 g tortilla chips(herregud så svak eg er!!!viljestyrke kom til meg!!!!!!)...

 

Holdt på å gå i bakken då eg såg kor mange kaloria det vart....484!!!!!!!!Men eg stoppa ikkje der nei...heiv likegodt innpå 3 ruter koke sjokolade . Fytti rakkeren, er skamfull!!!!

Til min unnsyldning fekk eg då 2,6 trimpoeng. Gjekk i oppover bakkar og 2 andre turar med lillegull i vogna. Så var flink sånn då...

 

Men over til vekta ...trudde ikkje det ville vise noko som helst, men hadde faktisk minka 600 g!!!!!!og det på under 3 dagar!!!!

 

Veit jo at er masse vatn som forsvinn, og at det ofte går fort i begynnelsen og så stoppar opp eller går veeeeldig treigt. Men men det går no i hvertfall rette veien so langt!! Me very happy!!!!!!

 

Fant ut at eg må lage meg en kortare del-mål-belønning, for å rose meg sjølv-og nei det er ikkje gotteri og god mat....men....:

 

80 kg- time hos frisør, og napping og farging av øyebryn/vipper(hehe...det treng eg uansett...)

78 kg-aromaterapi

75 kg-ny buske ,det vil eg trenge då ja...kan ikkje hugse sist eg var det...skal klare det no i hvertfall....

 

Eg skal virkelig være snill med med meg sjølv i denne perioden. Blie en dyr periode men skitt au! Viktig å leve det gode liv,ikkje sant?

 

Uansett er det herlig å merke at det faktisk er kjempegøy å putte sunne gode ting på fatet sitt, og at eg er super motivert til å fortsette mitt nye liv!

 

Men må prøve å unngå den gotte etinga!!! Være sterk i dag!!!!!!MÅ VÆRE STERK!!!

HEIA HEIA MEG!!!!!

og alle andre her inne!!! Takk for gode ord KILIN!!!!! Lykke til du og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Styrkeprøve styrkeprøve!!! psyken er innstilt på "fråste i godis dag"..

 

mannen er heime å mesker seg med egg og bacon, og verre blir det vel utover dagen. Kjem liksom helt ut av den vanlige rutina pålørdager og søndager.

 

Planen min er å snart legge tulla i vogna og ta med mann og barn på tur opp på fjellet rett attmed her. Tar meg 35-40 min å gå opp,kan trille opp,asfalt opp et godt stykke, men så er det umuleg å gå med vogn. Men 40 min med bakker gir god uttelling på trim poeng.

 

Kan faktisk opplyse at eg fekk mitt første "gull eple"i går. Stolt av det!! Skal absolutt fortsette med turgåinga. Har jo lille gull og ho må jo ut å få lufta seg!

Merker berre at det blir lettare å gå bakkane etter berre 4-5 ganger! Det er motiverande!

 

Ok, skal prøve å late som om dette er en vanlig dag, og prøve å holde meg til klokka eg vanligvis går etter når det er luch,middag,kvelds etc.....

 

Unngå tur til byn og cafear i dag- er ikkje sterk nok enda. Men må jo lære meg etter kvart å lære meg kva mat eg kan velge ute også. Unngå sjokoladekaker og kaffe mocca med krem i og sånt tull.....vel en gang i blant skal en jo unne seg godis, elles er jo dette umulig å holde ved like...(kan jo røpe at eg åt 2 ruter kokesjokolade i går(flau...)-det er ei mindre enn forgårs det...

 

Dagens glade får være at eg drakk 1glas lettmelk. Sikkert mitt første på 10 år!!!!

blir kvalm og uvel av det, men må jo få i meg melke rasjonen også...og no var vi tomme for yougurt...

 

Ha ei fin helg!!!! Skal foresten prøve ut ei gr oppskrift til middag i kveld!!! Blir gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

jepp synes eg har klart meg sånn passe bra eg.

 

Holdt meg på 1900 kalorier pr dag i hvertfall,sjølv om det er blitt litt meir kosemerker enn det eg skal ja.....Men har kompensert med masse grønn for..

 

 

Ingen sjokolade i går, og heller ikkje i dag. Tok meg en is i går då...og 6 flak chips. Eller var det et stort fat grønnsaker m.kesam som dipp. Stakkars vesla merker på bæsjen hennar et det er masse grønt for ute å går. den suppa!

 

No er det 3 dager til veging. Er happy om 1 kg er svidd av...trur ikkje det blir ett helt kilo men håper. Er litt nervøs på heile greia

 

Merker at søt suget er på veg bort faktisk...måtte det vare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du. Og litt snop i helga må ein kunne unne seg.

 

Eg frotsa i gulrøter og dip på laurdag, istadenfor sjokoladen eg har liggande i kjøleskapet (ein rull sjokkis er alle kosemerkene!). Tenkte eg skulle ha den i går kveld (har tv kveld på sundagane skjønar du) - men jaggu ligg den ikkje der enno! Tihi! ;) Tenkte eg skulle sjå kor lenge eg klarer å halda meg, og gje meg sjølv eit smil i kalendaren for kvar dag som går og den ligg iro! Må ha litt fristelsar, som kan visa kor flink eg er om eg ikkje bikker under for presset! Tenkjer jo på den kvar gong eg er inn i kjøleskapet. Men den dagen eg har gløymd den, ja då skal eg jubla høgt!!!

 

Er litt synn at grønsaker er så himla dyyyyrt! No har fødselspengane mine tattt slutt òg, så me har ikkje så masse å gå på for tida... Sukk... 200kr i to veker er ikkje mange salatblad kvar dag nei... Men men! Me overlever nok!

 

Hehe! Dette var ikkje meininga altså, å laga mi eiga dagbok inni di dagbok! Tihi!

 

Skulle berre ynskja deg lukke til eg! For dette klarer du!!! (eg har forresten gått ned 2,3kg! Men vegedagen min er i morgon då.. klarte ikkje dy meg!)

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

KiLin!!!det er jo utruleg bra med 2,3 kg!!! er det på berre ei veke?? Uansett bra jobba!!! Det er stort når en faktisk kan oversjå godisane i skapet. He he..Handla en pakke chips til mann og barn i helga, den ligger der endå.. I dag handla eg meg sånn bocca sjokolade med 70 % kakao som skal vere nødproviant. he he.

 

veitu mitt mat budsjett har skutt til vers. Koffor er sunn mat såå jæ..a dyrt!!!

men når det er sagt er jo snop dyrt og då men likevel...ett av mine mål er å alltid ha grønsaker tilgjengelig og det kostar...jaja renn til slutt kiloane av skal eg være happy!

 

Har laga gulrot kake til å ha med på skulavslutning..grilling og kaker...herregud...blir vanskelig...

kor mange kalorier er 1 pølse m.brød tru....må rekne på det før eg går...blir i hvertfall dagens middag!

 

elles ingen snopsmaking verken i går eller i dag!!! me very proud!!!!

har og gått i 90 min i dag, 45 min oppover og 45 min tilbake nedover og bortover..merkar pusten er hakket betre...me very proud...hehe...

 

2 dager til veging....me very nervous....hjelp....

 

en strålande dag til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

dadada da......dagens lotto tall er....som følger.....

 

 

 

-0,6 kg og - 5 cm

 

 

ja kva kan man sei???? Pila peikar i hvertfall nedover, er fornøyd med antall cm og sånn halveis fornøyd med 0,6 kg....men så tatt i betraktning amming og litt utsvevande kose merker burde eg vel vere fornøyd? Målet mitt denne veka er å bli flinkare med kosemerke bruk og ikkje la det gå på bekostning av et anna måltid...Mellom måltidet mitt er gått opp i kose merker for å sei det på den måten. Not good!! Fra no av blir det 50 kalorier kos pr dag thats it!!! Eller at eg spare dei opp til helga. Vi får ta en dag av gangen.

 

Egentlig må eg sei at denne veka har gått utruleg fort. Og det har vore utruleg kjekt å telle kaloriar, faktisk! Sitte med nasa i gr boka ganske så ofte. Prøve å bruke produkt guiden når eg skal handle. Gledar meg til å ta fatt på neste veke. Håper eg er litt flinkare med å fylle måltida med akkuratt det eg skal og rett mengde!

 

Vi hadde en stor matshopping dag dagen før eg begynte, det var lurt for då har en alltid sunne ting tilgjengelig. Og litt å variere med. Middag har eg hatt laks,kylling,kjøttdeig,vegetar produkt(hugsar ikkje kva det hette,men kjempegodt!)og en dag grill pølser.. Kylling har vi vel hatt 3 dager faktisk. I dag er det laks på menyen.

 

positive ting med gr kurs

-er begynt å drikke melk(-lett melk åf kårs he he)

-er begynt med tran

-et grønt til alle måltider (omtrent)

-meir bevist på å ete lite men ofte

-går litt meir tur enn eg vanligvis gjere

-blir til slutt veldig flink å telle kalorier

-det går litt sport i å sette meg mål for dagen(kor sunn kan eg vere i dag?)

-sjokolade,is og chips forbruket har gått betraktelig ned.

 

Ja det er i hvertfall noko. Og så må eg sjå bra ut til bryllupet i september!!!!!

Har kjøpt kjole, men klarer eg å slanke meg 10 kg vil eg kjøpe en ny lekker en...så mange flotte kjoler som har vore altfor små....så det var ikkje lett å finne en. Ikkje det at min kjole ikkje er fin altså, men det hadde vore kjekt å kunne velge og vrake for å sei det sånn..Eller sjå dobbelt så bra ut i den eg har...

 

Hmmm..det var vel dagens(og vekas)oppsummering og tanker....

 

En fin dag folkens!!!

(og ja, eg har bestemt meg at i dag skal eg ha salat og farris på kafe, ikkje kaffe mocca og sjokoladekake eller anna usunn mat!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra!

 

Gratulera masse med nedgangen, og det er heilt ypparleg å gå ned mellom ein halv og ein kg i veka for deg, sia du fullammar! :D Du har vore kjempeflink!

 

Dette med kosemerkene... klarer du å spara alle til laurdagen til dømes? Då kan du knafla innpå med ein heil sjokoladerull! Det er akkurat alle kosemerka det! Er det eg satsar på (sjølv om forrige vekes kosemerkeladning (ein rull med sjokolade altså) framleis ligg og kosar seg i kjøleskapet!)

 

Veldig morro å lesa korleis det går med deg altså! Motiverande! Hehe! :D

 

Lukke til vidare! Klikkar innom deg eg vettu!

 

Klem frå KiLin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

er det mulig?????? har brukt 4 kosemerker i dag på eit stykke sjokolade kake!!!

blæææææææ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har gått å traska 5 timar i byn i dag då, pluss sykla 9 km på 30min på trim sykkelen....Alt for å forbrenne det jævla kakestykke!!!!!!!!!!!!!!!!

Uansett ikkje over gått over 1900 kalorier, men eg skal jo være sunn. Hadde laks og grønnsaker til middag då...

 

høyr på meg. unnskylder meg i hytt å dyne vær!!!! vilje styrke kor er du????

har berre 3 kosemerker att...

 

i måro blir det lang tur med vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

følgte menyen slavisk i går, og trimma masse!!!!! Føler meg sunnnnnnn.....

deilig.......

 

men no er det helg, gubben og poden reiser på fotball cup i helga. Vesla og eg skal farte fram og tilbake på lør.og kanskje søndagen...dei overnatter...

lurer på om eg klarer å halde meg noko lunde i skinnet....

 

mulig eg skal gå ned fra 1900 til 1700 kalorier...iflg den nye utrekninga...hadde 14 trimpoeng sist veke. og på 2 dagar no er eg oppe i nesten 5 trur eg...

trur eg kjem til å svelte ihjel på 1700 så har spurt om eg kan prøve å ligge på 1800-1900 denne veka..så får vi sjå...full ammar jo...vil ikkje miste melka nei!!!

 

ellers er kiwi sinnsykt godt på skiva. en god og lett smørre ost og så kiwi på...nam nam...

 

sola skin og eg føler meg lettare i kroppen!!! sikkert ikkje så veldig mykje lettare sånn tall messig, men glad til sinns i dag!!! her skal det trimmast og stellast med hud og hår i kveld. kose meg m annsiktsmaske det skal eg!!!

 

deilig med litt fred i huset i kveld!!! vesla køyer i 7-8 tida, så etter det er det egenpleie!!!! hurra!!!!

 

ha en fortreffelig kveld og helg damer!!!! helga er her!!!!

 

ha kesam og gulrøtter og brokkolien klar!!! snadder!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
Kjempe bra!

 

Gratulera masse med nedgangen' date=' og det er heilt ypparleg å gå ned mellom ein halv og ein kg i veka for deg, sia du fullammar! :D Du har vore kjempeflink!

 

Dette med kosemerkene... klarer du å spara alle til laurdagen til dømes? Då kan du knafla innpå med ein heil sjokoladerull! Det er akkurat alle kosemerka det! Er det eg satsar på (sjølv om forrige vekes kosemerkeladning (ein rull med sjokolade altså) framleis ligg og kosar seg i kjøleskapet!)

 

Veldig morro å lesa korleis det går med deg altså! Motiverande! Hehe! :D

 

Lukke til vidare! Klikkar innom deg eg vettu!

 

Klem frå KiLin ;)[/quote']

 

Takk for oppløftande ord!!! Må berre sei at du er flink du! korleis ligg du ann til helga? blir det kanskje 2 pakkar melkerull på deg???sidan du er veldig flink å spare på merka!! imponert!! trur aldri eg kjem til å klare det. her blir det vel 2 ruter bocca pr dag tenker eg.....nesten i hvertfall...

Er veldig spent på neste vekes veging....Føler at det går sinnsykt treigt...

Men det er vel berre å ta seg i skinnet. Liker godt å trimme så svakheten er vel maten....

Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Tenk at det nesten har gått 2 veker sidan eg begynte på kurset! Synes det har gått rasande fort!

 

Overlevde helga,hehe,var mager kesam og masse gulrøtter på fredagen. Lørdag hoppa eg rett i ostepop posen...hadde vore på farten heile dagen, nesten ikkje fått i meg mat i det heile, så når eg kom heim om kvelden, hadde eg mange kalorier "tilgode"....då vart det ostepop og bocca og pepsi max...Hadde faktisk ikkje dårlig samvittighet etterpå...mulig eg burde hatt det...kremt...men synes eg har vore flink til både å trimme og holde meg til små og mange måltider. Masse vatn drikker eg og. Var på vekta her en dag, minus 200 gram...og ikkje helt klart å holde meg unna målebandet heller...men en del cm rundt midjen er borte..jippi...men tar en oppdatering på onsdag som er min faste måle og vegedag.. det er dei talla eg forholder meg til!! Blir spennande!

 

no skal eg på besøk. ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14trimpoeng på ei veke gitt... jammen sa eg sporty!

 

Eg er ikkje noko flink til å trimma... går ein tur, og thats it... Men eg tek mageøvingar og slik då... Som sjølvsagt ikkje kan reknast som trimpoeng nei...

 

Eg er kjempeflink til å halda meg vekke frå snop! Har ikkje ete det på over to veker no *stolt* Men dei siste dagane i forrige veke gjekk ikkje noko bra i det heile tatt... åt laurdagspizza og greier....... ærk.. men eg er attende med ny frisk i dag! Er jo snopet som i grunn har vore fiend nr. 1 her i gården! Så å eta 1600kcal om dagen er litt vanskeleg... Men eg klattar på med godt pålegg, så går det bra! Og eg har kveldskos: to skiver med ost i ostegjernet! nam! Då kjem eg meg opp i kcal-mengden min!

 

Du er flink altså... skulle ynskja eg hadde litt av turgåings-gløden din ja... No er det så stygt vèr, at eg skuldar på det. Sjølv om det er ei elendig unskyldning!

 

I går hadde eg og gubben swing-kurs. Vart litt trimming då. Og det var nokon som sende rundt snopeposen, men eg klarte å st imot. Freista ikkje særleg heller ;)

 

Stå på! Me klarer dette! Eg har som mål å koma meg ned i passe vekt til jul. Håpar eg klarer det...! Eg SKAL klara det!

 

Saman er me sterke!

 

Klem til deg!

 

PS. I morgon er min vege og måledag... men har ingen forhåpningar... Trur eg heller har gått opp enn ned, sia eg skeia så ut forrige veke... (åt faktisk hamburger i går....*så dårleg samvittigheit no*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Hurra hurra vifter med flagg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Er så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

dagens lotto tall er som følger:

 

vekt: - 900 gram

 

cm: - 8 cm

 

Me very happy yes!!!!!!!!!!!!!!!! 4 av dei cm var rundt midjen, og det er absolutt der eg treng å miste masse...

 

Totalt vekt tap er 1,5 kg på 2 veker og 13 cm.

 

Hadde 11,1 trimpoeng tolalt har eg fått 21 poeng og 3 gull epler på desse 2 vekene.

 

Lykkelig!!!!!

 

Men no spørs det korleis det går når eg skal vekk denne veka, omtrent uten nett(ja det er modem der og elendig maskin...)Reiser i dag....

 

Blir nok ikkje så masse skriving her denne veka då. Men sender ett lite refrat på onsdag igjen!

 

kiLin-korleis gjekk det igår???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest AndreaMamma

og det har gått strålande mtp mat og trim!!!! sååå glad for det!!!

 

vog og målte meg på tirsdag(no er det tirs.istaden for ons). Resultata var oppløftande, og no kan eg virkelig merke på kleda og at det går rette veien.

 

Tirsdagen viste vekta 79,4 og en total cm minke på 29 cm!!!!!! Den siste veka mista eg 16 cm!!!!! Helt utruleg!!! Total vekt nedgang på 3,2 kg. Vel og merke om vekta til mamma er rett. Mistenker ho å vise litt mindre enn mi, men får sjå på tirsdagen ka vekta mi viser då.

 

no må eg ordne og styre litt med vetla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

ikkje den store forandringen sidan sist..minus 0,3 kg og minus 3 cm.

 

totalt resultat hittil:minus 3,5 kg

minus 12 cm rundt midje

og en total cm reduksjon på 33 cm!!!!

 

skuffa over vekta denne veka. trimpoeng denne veka var vel 8,5 om eg hugsar rett...

 

no skal det trimmast endå meir her, og skjerpings på maten!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du går på kurs eller noe?, du sier at du går på meny 3, har du regna ut det selv eller er det en kursleder som har regna ut det?, jeg bare tenker på det at du fortsatt ammer ditt barn, og i følge boka så annbefaler de dem som ammer å velge en meny høyere enn den ditt ordinære energi behv tillsier. Er du sikker på at du spiser nok mat?

 

 

Forresten morro å lese din lille dagbok, fortsett å stå på nå dette klarer du.

 

jeg fører selv blogg her på vektkluben sine sider og syns det er kjempe kjekt, er virkelig motiveredes.

 

Ha en fin sommer:)

 

Klem fra Evelyn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

så kjekt at du følger med på meg!!! eg treng en stor heia gjeng her, så det er veldig kjekt med innspel!!!!

 

ja, eg følger ett internettkurs. Meny 3 er nok rett for meg, skulle hatt meny 2 om eg ikkje amma. synes eg blir mett og go på 1900 kal. Mindre mat hadde gjort meg svolten ja...

 

Faktisk så går dette over all forventning, trudde det skulle bli håplaust å krympe i sommar ferien...sjølv om det har blitt både is og kaker(masse fin vær og masse bursdagsbesøk!har eg klart å holde meg innen kalori grensa..

 

uansett så er det masse god mat en kan ete masse av. i dag kjøpte eg rå kyllinburgere på meny, 2 stk a 1oo g gav 290 kalorier. Altså en god lunch, eller en middag for mitt vedkommede. Vart middag for meg då. Tok 2 skiver m.ruccola salat, litt fetaost, løk og tomater totalt ca 590 kal. kjemp godt og virkelig å anbefale!!!!!

 

familien min,mann, foreldre, søsken,svigers har vore kjempe flinke å backa meg opp i sommar. og det er eg evig takknemlig for. det gjere det motiverande og kjekt. så folkens, skAFF DEKE HEIAGJENG!!!!!

 

SNOP SUGET....tru det eller ei er omtrent helt borte. det er eg sikker på er fordi eg et veldig ofte, og blodsukkeret held seg stabil. brukte bocca sjokolade som nød proviant ei stund. det er 2 veker sidan sist eg trengte det...har faktisk ikkje ofra gotteri en tanke...men som sagt det har jo blitt 1 kakestykke i ny og ne. og litt kaffe m.sjokoladesmak...

 

på tirs. er det veging. er spent på om det er betre resultat enn sist. håpar det.

 

en fin dag til alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at du følger med på meg!!! eg treng en stor heia gjeng her' date=' så det er veldig kjekt med innspel!!!!

 

ja, eg følger ett internettkurs. Meny 3 er nok rett for meg, skulle hatt meny 2 om eg ikkje amma. synes eg blir mett og go på 1900 kal. Mindre mat hadde gjort meg svolten ja...

 

Faktisk så går dette over all forventning, trudde det skulle bli håplaust å krympe i sommar ferien...sjølv om det har blitt både is og kaker(masse fin vær og masse bursdagsbesøk!har eg klart å holde meg innen kalori grensa..

 

uansett så er det masse god mat en kan ete masse av. i dag kjøpte eg rå kyllinburgere på meny, 2 stk a 1oo g gav 290 kalorier. Altså en god lunch, eller en middag for mitt vedkommede. Vart middag for meg då. Tok 2 skiver m.ruccola salat, litt fetaost, løk og tomater totalt ca 590 kal. kjemp godt og virkelig å anbefale!!!!!

 

familien min,mann, foreldre, søsken,svigers har vore kjempe flinke å backa meg opp i sommar. og det er eg evig takknemlig for. det gjere det motiverande og kjekt. så folkens, skAFF DEKE HEIAGJENG!!!!!

 

SNOP SUGET....tru det eller ei er omtrent helt borte. det er eg sikker på er fordi eg et veldig ofte, og blodsukkeret held seg stabil. brukte bocca sjokolade som nød proviant ei stund. det er 2 veker sidan sist eg trengte det...har faktisk ikkje ofra gotteri en tanke...men som sagt det har jo blitt 1 kakestykke i ny og ne. og litt kaffe m.sjokoladesmak...

 

på tirs. er det veging. er spent på om det er betre resultat enn sist. håpar det.

 

en fin dag til alle!!!![/quote']

 

 

Hei igjen:)

 

Morro at du var inne å las min blogg. Ja så lenge du har en nettkurleder som hjelper deg så går det nå bra, da er det nå riktig det du gjør også da, jeg ville bare spørre siden jeg lurte litt på det.

 

Lykke til!!!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

ooooooo gleeeeeeeede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vekta viser 77,9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ikkje hugse sist eg såg det talet på vekta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er berre overlykkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

tilsammen en vektned gang på 4,7 kg og 45,5 cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Så det vart vel 1,2 kg denne veka,og 12,5 cm denne veka i minus. Har trimma som en helt hadde vel 15,6 trimpoeng.. Sååååååååååååå stolt...

 

Har flust i med melk, så eg håper ikkje det går utover melke prod, antistoffa og det der, et jo bra med mat synes eg.....

 

glad glad glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...