Gå til innhold

Kcal i kaffe mocha kjøpt på kaffebar?


Gjest Festinalente

Anbefalte innlegg

Gjest Festinalente

Noen som vet sånn ca. hvor mange kalorier det er i en liten kopp? Jeg tenkte ikke på å be om skummet melk, så jeg regner med at de har brukt H-melk +at det var sånne små sjokoladebiter i....

 

Jeg skrev opp 150 kalorier, men det er kanskje for optimistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D va veldig optimistisk.. hihi.. jeg har sjekka på starbucks.. jeg husker ikke helt men trodde det var ca 400 calorierien mocca. du kan sjekke på nettsiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Festinalente

Da har jeg jo sprengt ALT av kaloriberegning....:-( Og det verste er at jeg tok en i dag også:-0!

 

Ja, ja, nå er det iallefall slutt! Egentlig liker jeg det ikke heller, men jeg har jobbet overtid og for å holde hodet i trim har jeg tatt kaffe. Ikke rart det funker bra - det er jo ikke kaffen men kaloriene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt skylden på kaffe mocca når det gjelder de siste 4 kiloene jeg la på meg. Er ikke sikkert at d er bare det men jeg drakk det hver dag en periode og det er ikke sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle
Da har jeg jo sprengt ALT av kaloriberegning....:-( Og det verste er at jeg tok en i dag også:-0!

 

Ja' date=' ja, nå er det iallefall slutt! Egentlig liker jeg det ikke heller, men jeg har jobbet overtid og for å holde hodet i trim har jeg tatt kaffe. Ikke rart det funker bra - det er jo ikke kaffen men kaloriene!![/quote']

 

 

Kan du ikke drikke vanlig kaffe da? Eller latte med lettmelk? Sparer mange kalorier på det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Festinalente

Jeg liker ikke kaffe, og når jeg drikker det blir jeg bare kvalm og dårlig. Derfor drikker jeg aldri vanlig kaffe.

 

Kaffe moccha er kriseløsning når jeg sitter på kontoret til 21.00 - 22.00 om kvelden og hjernen bare MÅ funke. (Det skjer ikke så ofte altså - kanskje 10 ganger i løpet av året).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calorier i caffi fra Starbucks. Laget med helmelk. 16. oz.

 

Caffè Americano 15

Caffè Latte 260

Caffè Mocha - no whip 300

Caffè Mocha - whip 400

Cappuccino 150

 

Det var når jeg las dette at jeg gikk over til americano med en liten desj lettmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...