Gå til innhold

Alternativt snop!


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

På Meny i går kjøpte jeg "Alpen bars" med frukt og nøtter og melkesjokolade i går -> 117 kcal pr stk! Så prøvde jeg noe fra Atkins dietten: Crispy Bar -> 138 kcal pr stk.

 

Smakte liten bit på disse, og det var godt :cool:!

 

I tillegg plukket jeg opp Confecta lett gele med hele 8 kcal pr 100 gr :eek:. Det må jo være et lurt alternativ?

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle
På Meny i går kjøpte jeg "Alpen bars" med frukt og nøtter og melkesjokolade i går -> 117 kcal pr stk! Så prøvde jeg noe fra Atkins dietten: Crispy Bar -> 138 kcal pr stk.

 

Smakte liten bit på disse' date=' og det var godt :cool:!

 

I tillegg plukket jeg opp Confecta lett gele med hele 8 kcal pr 100 gr :eek:. Det må jo være et lurt alternativ?

 

;)[/quote']

 

Alpen bars er veldig gode, ja. Jeg kjøper også Fedons bar med karamellsmak. Den ble best i test (helsemessig sett) i KK for noen uker siden. En hel bar inneholder 145 kalorier, men hele 14 gram fiber. Jeg pleier å spise en halv som mellommåltid. Den metter veldig. Smart å ha i veska på storbyferier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Solskinnsjenta

Smarte tips, der:) Jeg pleier også å kjøpe sånn gele noen ganger, det er jo kjempegodt! I geleen kan man også putte oppi noen bær, f.eks, fra sånn pose med frosne bær, som de har på butikken:) På sommeren er det jo enda bedre å dra på bærtur, da;) Sykle en tur eller noe, og komme hjem med masse deilige markjordbær eller bringebær...namnam!

 

En ting jeg pleier å gjøre hvis jeg får veldig lyst på sjokolade, er å skjære opp en banan, og strø på litt reint kakaopulver, uten søtningsstoffer eller noe. Det er jo ganske kaloririkt, det kakaopulveret, men det er også bare sunt! Og søtsmak får man jo fra banana:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...