Gå til innhold

uke 31


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Ja, jeg starter en ny uketråd jeg. Bra at det har kommet nye til på forumet:) Jo fler jo bedre!

 

Jeg sliter om dagen; ikke så mye med maten, men med andre ting i livet:( Det påvirker mitt fysiske aktivitetsnivå i negativ retning. Prøver å gå en tur om dagen, eller sykle litt.. Men jeg vet jeg må få opp aktiviteten mye. Er rammet av angst i tillegg til stoffskifteproblem, så derfor blir jeg negativt påvirket av det. Er alt for lett å sperre seg mye inne da:( Vel, nok om det! Ting skal bli bedre!

 

Ellers om meg så er jeg 33 år, veier nå 122,9 , gått ned 7kg siden juni og vil ned til 90kg:) Bor på østlandet og er singel.

 

Blir gjerne bedre kjent med dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg noen trøsteklemmer jeg Trinny. Jeg sliter selv med angst og vet hvordan det virker inn på en. Heldigvis for meg er det mange år siden problemene var store, men jeg er hele tiden bevisst på å prøve å legge ting til rette sånn at ikke angsten skal slå ut igjen. Det er slitsomt!

 

Du har jo vært kjempeflink som har gått ned 7 kg, trinny. Håper jeg snart kan vise til sånne resultater også (her går det seint nedover)

 

Litt om meg selv: Jeg er 41 år, samboer og har to barn. Bosatt på Vestlandet.. Jeg går i full jobb og skal nå begynne å studere i tillegg. Tenker det skal bli travle dager når ungene skal følges opp med lekser og aktiviteter i tillegg.

 

Jeg startet å slanke meg for 3 uker siden. Da var vekten 100 kg. Til nå har jeg gått ned 2,5 kg. Har ikke hatt tid til å trimme noe særlig da vi har vært opptatt med å pusse opp hjemme, men satser på å komme i gang i løpet av uka.

 

For de som har lyst til å chatte litt så er min msn: tih-ro@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) er det sammen som : og ) slått sammen

;) er det samme som ; og ) slått sammen

 

helt nederst på siden når du skriver svar står det

 

Smilier er På

kode er På

HTML kode er Av

 

hvis du fører pilen over der det står "smilier" og trykker så kommer det opp alle kodene til smilyene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:);) Aha nå er jeg med. Kunne bare smilefjes og surt fjes selv. Er vant med å bare trykke på smileysene og så dukker de opp i teksten.

 

Tusen takk :)

 

 

Bare koselig det:) Nå er det ut å trimme kanskje.. Har lagt deg til Msn jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig det:) Nå er det ut å trimme kanskje.. Har lagt deg til Msn jeg!

 

Så flott. Har ikke fått så mye tid til msn i sommer, men bare ferien er over skal jeg prøve å huske å logge meg på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussingen tar mye mer tid enn jeg liker, men det nærmer seg heldigvis slutten. Alt som skal flyttes er kommet i rette rom og i morgen kommer fretex og henter alle møblene som ingen vil ha (masse furumøbler som det ikke nytter å annonsere) Når de har vært her blir det en tur til Ikea for å kjøpe nye skrivepulter/databord til jentene mine. Du som jeg gleder meg til de kommer hjem på fredag og få se hvordan det har blitt her ;)

 

Når det gjelder slanking så er det veiedag i morgen. Håper virkelig vekta har gått ned denne uka også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

furumøbler blir som nye med beis veit du..;) Opp pussing er spennende og slitsomt, men du har to som sikkert kommer til å bli kjempeglad for de nye rommene.

 

Håper det blir positivt med veiinga:) Jeg har ikke det før fredag, men tror ikke jeg har gått ned noe denne uken. Men får se.. Har spist alt for lite og sjelden denne uken, nytt mål nå er 6 måltider om dagen.

 

Vi snakkes

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg er knallsur. Ja ikke på vekta da, men på at jeg har ignorert slankinga så til de grader denne uka. Vi har vært fullstendig utslitte av både oppussinga og varmen og det har blitt litt is her og litt is der og nå på torsdag tok det fullstendig av. Jeg hadde med meg samboeren og handla og han ser jo bare fristelser i butikken. Jeg ga etter og vi kom hjem med en fyrstekake og ny is. I tillegg fikk vi ikke tak i brød og jeg endte opp med å lage noen pannekaker til oss. Hallo, jeg blir da aldri slank på denne måten da ;)

 

Denne uka skal jeg reise med mine to døtre og to venninner av de til Kristiansand. Har bestemt meg for å ikke være så veldig aktiv med å tenke slanking og heller unne meg litt is og ikke helt sunne middager, men samtidig blir det mye trasking i gatene i varmen så forhåpentligvis vil det gjøre at jeg står stille på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen din om 6 måltider høres knallbra ut Trinny. Jeg tror jammen jeg skal prøve å gjennomføre noe sånt jeg også for problemet mitt er akkurat at jeg spiser for få måltider. Spiser du frokost, lunsj, middag og kvelds og så et par mellommåltider med frukt og grønnsaker?

 

Jeg spiser frokost imellom åtte og ni, lunsj klokka tolv og så middag klokka 1700. Kveldsmat går i hytt og vær og mellommåltid likeså. Vurderer å få lagt inn et måltid før jeg går fra jobb kl 1430 for å stoppe suget når jeg er og handler etter jobb, men det blir liksom bare med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

furumøbler blir som nye med beis veit du..;) Opp pussing er spennende og slitsomt' date=' men du har to som sikkert kommer til å bli kjempeglad for de nye rommene.

 

Håper det blir positivt med veiinga:) Jeg har ikke det før fredag, men tror ikke jeg har gått ned noe denne uken. Men får se.. Har spist alt for lite og sjelden denne uken, nytt mål nå er 6 måltider om dagen.

 

Vi snakkes

Trinny[/quote']

 

Vi har fått helt dilla på hvite møbler og lyse vegger her i huset og da var det liksom ikke aktuelt å beise furumøblene, men jeg har sett kjempeflotte resultater på furumøbler som er beiset mørke. Nå har heldigvis fretex vært og hentet alt sammen.

 

Og jentene var kjempefornøyde da de kom hjem til nye rom. Eldstejenta er en rotekopp og har i løpet av to dager fått hele rommet til å se ut som en søppelfyllingMistejenta derimot har gått gjennom alle tingene sine og kastet gammelt skrot og sortert alt fint i kasser. Nå står rommet som et flott utstillingsrom Det er ganske så spennende å følge to jenter som er så forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anette76

Hei på dere.

Føler med deg Trinny men du skal snart se alt blir lettere....Du har jo vært kjempeflink med ned 7 kg siden juni, jeg har gått opp nesten 5 kg i juli. Ferie setter sine spor:)

 

Jeg er 30 år, gift, to barn 2 og 5 år, bor på østlandet , veiede 107,7 mandag 7 august men jeg håper å veie ca 90 til jul. jeg er 175cm høy.

 

Høres deilig ut å være ferdig med oppussing, vi skal begynne med kjøkkenet nå i høst og det gleder jeg meg til samtidig som det blir litt slit med alt det rot det fører med seg da...

 

Ha en fin dag.

 

Trinny hva er din msn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen din om 6 måltider høres knallbra ut Trinny. Jeg tror jammen jeg skal prøve å gjennomføre noe sånt jeg også for problemet mitt er akkurat at jeg spiser for få måltider. Spiser du frokost' date=' lunsj, middag og kvelds og så et par mellommåltider med frukt og grønnsaker?

 

Jeg spiser frokost imellom åtte og ni, lunsj klokka tolv og så middag klokka 1700. Kveldsmat går i hytt og vær og mellommåltid likeså. Vurderer å få lagt inn et måltid før jeg går fra jobb kl 1430 for å stoppe suget når jeg er og handler etter jobb, men det blir liksom bare med tanken.[/quote']

 

Jeg satser på å spise hver 3 time jeg. Frokost og middag blir de største måltidene, ellers prøver jeg å posjonere utover dagen. Dette for å få opp forbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er helt greit for jeg har ferie. Har gått og stått hele dagene, men har til gjengjeld spist flere is og på torsdag ble det fire stykker med Dolly pizza (egentlig er jeg ikke så glad i Dolly Pizza, men det var jo ferie og jeg var sulten )

 

Må forresten fortelle at min mor synes at jeg bruker alt for lite penger på meg selv og ikke minst klær til meg selv så denne uka hadde hun bestemt seg for å spandere klær på meg. Hun dro meg med til butikker for klær med store størrelser og etter fem minutter rant tårene mine. Jeg hater å kjøpe klær - det er deprimerende å se hvor stor jeg er. Vi måtte bare gå fra butikken men jeg ville ikke gi meg så en halv time etter var vi tilbake og tårene flommet på ny. i Neste butikk klarte jeg å holde maska lenge. Helt til en av betjeningen kom med en velmenende kommentar og jeg brøt fullstendig sammen. Endte opp med å være en halv time i prøverommet mens damen i butikken sprang rundt å lette etter klær til meg fordi hun syntes det var så vondt at jeg var lei meg. Uff det er lenge til neste gang jeg skal handle klær og da skal det være i mye mindre størrelse!!! (fikk meg forresten 3 bukser og en ny dongri jakke, men det tar tid å venne seg til å bruke den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må forresten fortelle at min mor synes at jeg bruker alt for lite penger på meg selv og ikke minst klær til meg selv så denne uka hadde hun bestemt seg for å spandere klær på meg. Hun dro meg med til butikker for klær med store størrelser og etter fem minutter rant tårene mine. Jeg hater å kjøpe klær - det er deprimerende å se hvor stor jeg er. Vi måtte bare gå fra butikken men jeg ville ikke gi meg så en halv time etter var vi tilbake og tårene flommet på ny. i Neste butikk klarte jeg å holde maska lenge. Helt til en av betjeningen kom med en velmenende kommentar og jeg brøt fullstendig sammen. Endte opp med å være en halv time i prøverommet mens damen i butikken sprang rundt å lette etter klær til meg fordi hun syntes det var så vondt at jeg var lei meg. Uff det er lenge til neste gang jeg skal handle klær og da skal det være i mye mindre størrelse!!! (fikk meg forresten 3 bukser og en ny dongri jakke' date=' men det tar tid å venne seg til å bruke den)[/quote']

 

Du har i hvertfall en snill mor:) Det er vanskelig det med klær når man er overvektig, men vi får snu det til å bli en stor motivasjonsfaktor. Jeg trives best med å handle klær via nettbutikker dvs ellos eller H&M. Masse fint i større størrelser.

Nå er det snart en ny uke og vi får da gire opp! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...