Gå til innhold

Tittei - får jeg være med?


Gjest lissus

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg ser at aktiviteten er bare sånn passe her, men kanskje den kan bli større hvis vi blir flere? Jeg prøvde å slanke meg i hele fjor vinter, men lyktes dårlig. Nå skal jeg melde meg på nytt internettkurs fra slutten av august, og trenger et lite puff. Mitt problem er motivasjonen... og for lite trim... og at jeg er for glad i godsaker ... og .....

 

Veier i dag ca. 116 kg. Første mål er ned 10 kg til 1. november, og så håper jeg å se tosifra tall til jul... Drømmer om å nå 80-85 kg en gang. Kan sikkert ta enda 10 kg , men det får vi se på da. Langsiktig mål: 80 kg. Tør ikke tenke på når det skal bli... Er nettopp tilbake fra ferie, så jeg trenger ei uke eller to til å akklimatisere meg, men da er det full fres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Desperat

Vil du være med så heng på !!

 

Et trykk her og jeg var hekta... Jeg er også ganske ny - oppdaget forumet da jeg "surfet" innom GR`s hjemmeside i slutten av forrige uke og blei helt gira på å være med... Her skal vi motivere og støtte hverandre ! Jeg har også slitt med motivasjonen og søthungeren, men den hjertlige velkomsten jeg fikk her i forumet har hjulpet meg på vei mot nye mål - en STOOR takk til deg for det Trinny !

Nå er jeg VELDIG KLAR for å stå på ;)

 

Flere opplysninger om meg på Hei på dere - jeg er ny - tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Håper også det blir litt liv her inne - hadde vært morsomt.

 

Utrolig deilig å kunne "snakke" med likesinnede.. er aktiv på ett annet forum også, der er det utallige slanketråder - men der er det som regel jenter som skal ned noen usle kilo bare. Heldiggrisene.. hehe..

 

Vanskelig for andre å sette seg inn i våres situasjon.. tøft - men reachable. ;)

 

Ønsker deg lykke til, sammen her SKAL vi klare dette.. mitt første delmål er også 10 kg, men har ikke satt noe dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...