Gå til innhold

Hvor ble det av lettproduktene?


Gjest Amathea

Anbefalte innlegg

Hei?

 

Jeg blir så frustrert av at de beste lettproduktene ser ut til å bli borte. Først var det det geniale baconet av kalkun. Det var det bare 3% fett i, og lite kcal, fra det sunne kjøkken. Husker de også hadde karbonader med ca 100 kcal pr 100 g.

Så er det Sans sin 5% fett ost, hvor ble den av? Og hva med soft mini med 28% fett?

Har de sluttet å produsere dette? jeg bor i oslo, og har vært på flere velassorterte butikker.

Blir veldig frustrert av dette. Noen som har svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt problemer med å finne disse produktene igjen etter at jeg kun har fått prøve dem én gang.... men soft mini fant jeg her om dagen i en Meny butikk og kalkunbacon har de i Sverige så vidt jeg vet (kanskje ikke samme typen?). Sans osten har jeg ikke sett på leeenge... men synnøve ekstra lett er også god, med 10% fett her da. Hva med å gå til butikksjefen i en butikk du er mye i og be de bestille disse varene til deg? En kjapp søkerunde på internett kan sikkert gi deg svar på om varene fortsatt er i produksjon, f.eks http://www.tine.no og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi får en del spørsmål om hvordan man kan finne produktene med 3% fett, som tidligere het "Det sunne kjøkken". Det var, som flere av dere har sagt, en merkevare til Spis, men ble tatt ut av sortimentet fra nyttår.

 

Produktene selges i dag under navnet "Den Grønne Slagter".

3%-logoen er den samme som da det var Det sunne kjøkken.

 

De skal visst ha en serie med pålegg, men jeg er litt mer usikker om pølser etc. Leverandøren som distribuerer dette nå er danske Taga Foods (som også har Tulip).

 

Dessverre vet jeg foreløpig ikke hvilke butikker som selger varene - men her kan vi kanskje hjelpe hverandre for å finne informasjon?!

 

Hilsen ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...