Gå til innhold

Hvor mye mat?


Gjest ViljaAmina

Anbefalte innlegg

Gjest ViljaAmina

Hei dere! Dette er første innlegget mitt her. Jeg er ofte innom på denne siden, men kun fordi jeg synes oppskriftene og livsstilen til Roede er super. Selv prøver jeg ikke å gå ned i vekt. Jeg er nemlig 1,78 høy og veier 54 kg, så er jo ikke akkurat overvektig. Trives med denne vekta, selv om den er lav. Hele familien min er naturlig høye og tynne og vi har et sunt og variert kosthold. Spiser mye og trener mye.

 

Så til spørsmålet mitt:

Som jeg sier vil jeg ikke ned i vekt. Jeg er en 19 (straks 20 år) gammel jente. Veier som sagt 54 kg, er 1,78 høy. Trener mye, 3 ganger i uka styrketrening ca 45 min hver gang, 4-5 ganger i uka trener jeg kondisjon (tredemølle ca 60 min på ca 9 km/h) og i tillegg er jeg mye i aktivitet i det daglige. Jeg går tur med hundene i gjennomsnitt ca 1 time pr. dag. Spiser sunt (tror jeg), ikke mye kjøtt/fisk da familien har et så og si vegetarisk kosthold. Kan ikke drikke melk, men spiser yoghurt o.l. Jeg lurer på hvor mye jeg forbruker på en vanlig dag med min aktivitet og alder/høyde/vekt? Hvor mye skal jeg spise for å hverken gå opp eller ned i vekt?

 

Og en annen ting; har dere noen tips til gode grønnsaksretter/evnt. retter med hvitt kjøtt? Og hva er deres beste bakeoppskrifter?

 

Håper på svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...