Gå til innhold

suppekur


Gjest hegemor

Anbefalte innlegg

Noen som hvet hav den innebærer og om den funker, bare hørte noen jeg ikke kjenner sto og pratet bak ryggen min om noe slikt... men turte ikke snu meg og spørre, skulle vist være bra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en diett som liksom skal komme fra et sykehus, noe som de fleste sier ikke stemmer. Mer et slags triks for at det skal høres seriøst ut ;-)

 

Jeg har ikke oppskriften her, men den går ut på at du skal lage deg ei helsikkas stor gryte med grønsakssuppe. Denne kan du spise så mye du vil av i 2 uker (du blir fort lei). I disse to ukene skal du også følge en diett slavisk, som eks spise kun et egg, et halvt knekkebrød, frukt den ene dagen, grønsaker den andre dagen. Jeg kjenner flere som har gått på denne kuren, og gått ned i vekt. Jeg har gått på den selv også. Noen mener den er bra for å rense kroppen for avfallsstoffer, nesten som en slags faste før du begynner å slanke deg. Men å se på det som en ren slankekur for å ta av 5 kilo, så kan jeg jo fortelle deg at de kommer rett på igjen etterpå ;)

 

Søk litt rundt på slankere.com så finner du sikkert noen med oppskriften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte det lissom kunne være en komme i gang kur. hehe sliter såå mye med det serru... så tenkte jeg og få en del veske i kroppen....men takk, søker litt og ser jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerreka

Jeg tenkte jeg skulle ta suppekur en gang men så sa ei på jobben ikke gjør det. Hun hadde gjort det, gikk ned masse og så vips var hun oppe igjen + + når hun gikk over til vanlig mat. Suppe er godt som middag synes jeg (veldig godt), men jeg ville ikke ha bare spist det ;)

Men bevare meg vel, kan du ikke kjøre supper til middag og så spiser du normalt utenom da? Det kan jo ikke være så galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...