Gå til innhold

Gode tips til harryshopping!?


Gjest tbein

Anbefalte innlegg

Hei, mulig dette er tatt opp før, men jeg greier ikke å finne ut hvordan man søker på forumet.

 

Jeg har tenkte meg til sverige til helga for å fylle opp fryseren med mer kyllingfileter osv. Bortsett fra kjøttvarene som jeg har grei oversikt over så lurer jeg på andre ting som er smart å spise.

 

Tar i mot alle som har gode tips på hva man skal kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' mulig dette er tatt opp før, men jeg greier ikke å finne ut hvordan man søker på forumet.

 

Jeg har tenkte meg til sverige til helga for å fylle opp fryseren med mer kyllingfileter osv. Bortsett fra kjøttvarene som jeg har grei oversikt over så lurer jeg på andre ting som er smart å spise.

 

Tar i mot alle som har gode tips på hva man skal kjøpe.[/quote']

 

Jeg har ikke bil, så jeg er ikke harry, men jeg et svar her i forbindelse med at Meny har fått frosne prosjonspaier med grønnsaker og kylling på grov bunn (gisp), sa at i Sverige er de mye billigere, og det finnes flere magre sorter.

Mia heter de.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' mulig dette er tatt opp før, men jeg greier ikke å finne ut hvordan man søker på forumet.

 

[/quote']

 

Heisan!

 

For å søke i tidligere tråder klikker du på "Diskusjoner" til venstre på siden. Der finner du søkefunksjonen. Du vil helt sikkert få opp noen tråder hvis du f.eks. søker på "Harry"....!!! ;) Korsa har bl.a. lagt inn noen tips til hva som er billig (og magert....) på tidligere tråd.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerreka

Svinekjøtt er jo ganske magert så det ville jeg ha kjøpt. Svin indrefilet er det vel?

Ellers er det vel bare å kikke på varedeklarasjon der som her og velge det som er mest magert og kalorifattig. Jeg ville ha tatt meg god tid jeg og snusa rundt i hyllene.

God tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg en tur i ny og ne og der er det meste billigere (det er forresten omdøpt til Dorris-tur for oss jenter, hehehe.....) Kikk på brød (f.eks. Polar Extrem e.l), knekkebrød (halve priset). Se spesielt etter et produkt som heter Leksands Mini - lurt som kjeks.

 

De har et stooort utvalg i meieriprodukter med veldig redusert kcal innhold (her bruker jeg ofte lang tid for å lese varedeklarasjonene....)

 

supper, sauser, magre oster, oljer, sånn texmex posemix krydder (forskjellige),- stort utvalg i magre ferdigretter ....tja ..... selvfølgelig all type rent kjøtt, karbonadedeig (obs: ikke SÅ mager som norsk, men magrere enn vanlig kjøttdeig 10% fett-har ikke regnet ut....)), oster, lett brus.....

 

Ta på gode sko, ha tykk lommebok og tom kjøleskapet før du drar ... ;)

 

GOD HANDEL :eek:

 

PS: Ta på deg skritteller hvis du har og skriv en liten rapport. Jeg glemmer det HVER gang, og er "litt" nysgjerrig på hvor mye vi går på en sånn tur, hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...