Gå til innhold

cappucino/kaffe latte


Gjest Primadonn

Anbefalte innlegg

Gjest Primadonn

Heisann, lurer på hvor mange kcal det er i cappucino og i kaffe latte som de selger på 7-11, sånn ca.

Jeg er uheldigvis veldig glad i dette men siden jeg allerede har problemer med å fylle opp melkekvoten min (drikker ikke melk og er drittlei yoghurt) skader det vel kanskje ikke å drikke en cappucino fra 7-11 en gang inni mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i cappuccino, caffe latte, osv, men jeg bruker posene til Nescafe som blandes ut i varmt vann. Fåes også i cafe caramell, mocka og vanilla. Kjempegode!!!!!!!! Inneholder 50 - 80 kalorier pr pose. Jeg liker dem best med et par suketter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primadonn
Jeg fant denne artikkelen på VG - kan den hjelpe?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=252732

 

Jeg tror de bruker H-melk på 7-11 så da er det vel mellom 165 - 200 kcalorier i en latte?

 

Da ser det ut som det lønner seg best med cappucino - der står det jo 65-100 kcal, noe jeg vel skal klare å overleve med. Tar jeg latte så blir det vel nærmere 200 kcal og da bør jeg ikke ta annet på melkekvoten den dagen (noe jeg ikke tror blir et problem).

Jeg bruker selvsagt ikke sukker i.

 

Takk for hjelpen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primadonn
Jeg er også veldig glad i cappuccino' date=' caffe latte, osv, men jeg bruker posene til Nescafe som blandes ut i varmt vann. Fåes også i cafe caramell, mocka og vanilla. Kjempegode!!!!!!!! Inneholder 50 - 80 kalorier pr pose. Jeg liker dem best med et par suketter i.[/quote']

 

Takk for tips men jeg liker ikke så godt Nescafe posene.. Og det er litt upraktisk når jeg er på skolen.

Er jeg hjemme bruker jeg min egen espresso maskin og lager latten min med lettmelk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...