Gå til innhold

Kalorifattig, men drikke man blir mett av?


Gjest lenelene

Anbefalte innlegg

Gjest lenelene

hei

 

jeg skal snart starte i ny jobb. Det kommer til å være lange og intense møter der jeg ikke kan ta meg noe å spise, men jeg kan ha med meg drikke. Problemet mitt er at magen min begynner å bråke når den er litt sulten, og det er ikke noe særlig når jeg deltar på møter. Jeg lurte derfor på om dere kan anbefale meg noe drikke som jeg kan bli litt mett av? Og som er kalorifattig.

- lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo forskjellige, men her er noen alternativer jeg syntes metter litt ;)

 

Kaffe med melk

Cola Light

Kaffe Latte

Smoothie (lag selv, kjøp fersk eller kjøp i kartong på butikk)

Appelsinjuice

Shake av et eller annet slag, eks Nutrilett

Rett i koppen supper (fåes kjøpt i små poser du kan ha i glass)

Suppe generelt

Melk

Te

 

Ellers kan du jo kjøpe en Nutrilett-bar, dele den opp i små biter og legge i en liten pose. Å spise noen av disse underveis er jo like diskret som å putte i seg en tyggis eller et drops :) Jeg syntes denne gir noe metthetsfølelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strikkeline

Vann!!!

 

Putt oppi noen dråper sitronsaft, limejuice eller noen agurkskiver, så får du litt smak på det - eller drikk det akkurat som det er.

 

Gratis og sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primadonn
Vann!!!

 

Putt oppi noen dråper sitronsaft' date=' limejuice eller noen agurkskiver, så får du litt smak på det - eller drikk det akkurat som det er.

[/quote']

 

Blir vel ikke mett av vann?

 

Jeg anbefaler smoothie, det er veldig mettende.

Nå har jeg stort sett laget selv eller kjøpt i smoothie-bar men de selger jo på kartong i butikken, vet ikke om solo smoothiesene er bra? eller om de har lite kcal? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Hvor lange møter har dere? Kan du ikke unnskylde deg for å gå "på toalettet" og i stedet ha en granolabar eller lignende i væsken. Vann vile magen min romlet veldig av. jeg blir kvalm av vann når jeg er sulten. Smoothie er en god m ulighet eller nøtter rett før møtet som gir god metthetsfølelse lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder å drikke jevnt - kan godt tenke meg at det ikke føles særlig OK hvis man venter til man blir sulten' date=' og SÅ heller nedpå store mengder.[/quote']

 

Det er ikke det jeg beskrev, jeg bør ikke drikke vann når magen er tom for da blir jeg kvalm som jeg skrev. Drikke gjør jeg jevnt og trutt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...