Gå til innhold

kyllinglasagne


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

Har nettopp spist kyllinglasagne, etter oppskrift i GR-kursbok. Det må være den mest smakløse retten jeg noen gang har spist, og jeg som hadde litt hvitløk i og alle ting. Mannen min syntes det var grusomt. Hadde gledet meg hele dagen til å kose meg med god middag og ett (les 2) glass rød vin. Heldigvis er rødvinen til forventningene. Tror jeg nesten finner frem litt popcorn senere i kveld og trøster meg med.

 

Tips til andre, bruk mye mere krydder!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg synes faktisk at Kyllinglasagnen var kjempegod... jeg brukte all krydder på kyllingkjøttdeigen når jeg stekte.. gav mer smak.. men ellers ble den god.. Barna som ellers ikke liker lasagne, synes den var kjempegod og spiste godt av den..Den kommer jeg garantert til å lage flere ganger av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Solskinnsbolla

Jeg elsker lasagne, og ble kanskje også litt småskuffa, selv om den var ok. Neste gang har jeg tenkt å ha på mindre av ostesausen og heller tilsette litt vanlig pastasaus istedetfor tomatpure, er tross alt ikke så veldig mange kalorier i vanlig pastasaus, kanskje tilogmed mindre enn i ostesausen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...