Gå til innhold

To nye is :D NAM!


Gjest MamiK

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har oppdaget to nye is. Mye mulig de har vært på markedet en stund, men jeg vil i allefall dele med dere!

 

Lidl-is. Kommer i pakker med 3 is i hver, finnes i 4 forskjellige smaker tror jeg. Skogsbær, jordbær, peach og honningmelon. Begeret er ganske stort og inneholder ca 160 kcal pr is. HERLIGE!

 

Live Lite - Hennig Olsen. Deilig fløteis med smak av skogsbær. Små beger med ca 100 kcal pr beger.

 

Ellers nevner jeg Hennig Olsens bringebær-is i form som kun har noe med 60 kcal pr beger i seg :)

 

KOS DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Gjest lilleblimindre

Hei!

 

Jeg har lagt merke til at det har kommet et par nye Hennig Olsen-is.

Columbi-egg (mangosorbet overtrukket av druefruktis) og Frosen fruits, eller noe slikt. Har noen peiling på kcal i dem? Jeg så dem på hennig-olsen.no, og jeg vil ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Dumle-isen som også har kommet i år (tror jeg) er utrolig god og er ingen lett-is, men den er ikke så stor, dermed blir det bare 187 kcal pr stykk. Men det er en mektig is med mye sjokolade og karamell så det holder fint, selv om den ikke er så stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Vet ikke om den er ny av året, men den er hvertfall veldig god: Creme D'light fra Hennig Olsen is som de beskriver som "en vaniljeis med blåbær-bringebærrippel". 165 kcal per stykk og jeg ble god og mett av den.

 

Sans med røde bær fra Diplom is er jo også god, syns jeg. Mye smak og ganske få kalorier til å være is. :)

 

Lett-is er genialt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...