Gå til innhold

To nye oppdagelser


Gjest Nedigjen

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen

Legg en potetlompe på en tallerken og putt i mircoen ca 1 minutt. På oversiden har den nå blitt litt sprø. Snu lompa og legg på fyll, diverse salat ingredienser f.eks. Brett lompa som et taco-skjell med den sprøde sida ut. Kjempegodt! ;) Jeg oppdaga dette ved en tilfeldighet når jeg skulle spise potetlompe-wraps i dag. Lompene var litt gamle, så jeg puttet de i microen så de skulle bli mer ferske. Men det ble jo bare ekstra godt :)

 

Bland 1 yoghurtbeger mild og lett naturell yoghurt fra tine med 1/3 boks mager kesam og en pose gresk dressing-mix. Kjempegodt i lompene sammen med salat, mais, fetaost, rødløk, tomat, agurk og paprika. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mom4ever
Legg en potetlompe på en tallerken og putt i mircoen ca 1 minutt. På oversiden har den nå blitt litt sprø. Snu lompa og legg på fyll' date=' diverse salat ingredienser f.eks. Brett lompa som et taco-skjell med den sprøde sida ut. Kjempegodt! ;) Jeg oppdaga dette ved en tilfeldighet når jeg skulle spise potetlompe-wraps i dag. Lompene var litt gamle, så jeg puttet de i microen så de skulle bli mer ferske. Men det ble jo bare ekstra godt :)

 

Bland 1 yoghurtbeger mild og lett naturell yoghurt fra tine med 1/3 boks mager kesam og en pose gresk dressing-mix. Kjempegodt i lompene sammen med salat, mais, fetaost, rødløk, tomat, agurk og paprika. :)[/quote']

 

 

Nam nam dette hørtes bare kjempegodt ut!!!! Skal definitivt teste det alerede i morgen :-)

 

Ha en fin kveld!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...