Gå til innhold

Hva er lurt å kjøpe i London?


Gjest afrodithe

Anbefalte innlegg

Gjest afrodithe

Jeg skal en tur til London om ikke så lenge :D

 

Er det noen som har gode tips mht spisesteder som serverer "slankevennlig" mat? :)

 

Er også interessert i slankevennlige matsouvenir-tips... hva det kan det være lurt å kjøpe med seg hjem - eventuelt ting vi ikke får her i Norge...?

 

Andre gode shopping-tips er heller ikke å forakte... ;)

 

Alle forslag mottaes med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bowlingkula

England er ikkje akkurat kjend for sine sunne matvaner (las nettopp at Storbritannia har størst andel feite folk).. Hald deg unna den typiske engelske frukosten (egg, bacon, tomatbønner etc etc)..med mindre du er på Atkins, for då kan ein kanskje ete sånt..(?)

 

Ellers så reknar eg med at det meste av pubmat er feitande..Men, England er veldig god på kylling! Sandwichar med kylling, kylling på pub etc. (Min favorittpubmat er Chicken Barbeque - kyllingfilet med BBQsaus..) Og dei har masse utval i sandwichar, både med tuna (tunfisk - nam nam), kylling og kjøtt.

 

På Marks & Spencer har dei eit merke som heiter Count On Us, som skal vere eit litt sunnare alternativ. Dei har både sandwichar, ferdigpakka salatar, sjokolademousse (som er INNMARI god), frukostblanding osv. Det finst overalt i butikken, og kan vere eit bra alternativ når du er på farta. Mi favorittfrukostblanding er forresten Count On Us Fruit & Musli, den er skikkeleg god og eg bruker alltid å ta med meg nokre pakkar frå England når eg har vore der!

 

Dei fleste store kjeder (t.d. Asda, Tesco og Sainsbury) har alle sine eigne sunne merker, så du finn sikkert ting der også! Trur heller ikkje det skal vere noko problem for deg å finne eigne "Juice Place" - butikkar som lagar smoothies og jus medan du ventar.

 

Men vanlegvis brukar eg å drite i alt som heiter slanking når eg er i utlandet, og pøser innpå med M&M's, McCoy's Flame Grilled Steak potetgull (England har MASSE potetgull, i geniale småposar - flott flott), muffins og cookies frå Marks & Spencer (åh, den cookies-seksjonen altså...), ice-cream factory frå Pizza Hut (et så mykje is du vil for £2,5 PLUSS, dei har free refill på brus!), pints med Strongbow og MASSE pubmat! Det er bra eg skal til London før jul, for no vart eg frista..;)

 

Og shopping - London er jo eit shoppingmekka! Lucky, lucky you! Mine favorittbutikkar er New Look, Top Shop, Primark (billig billig!) og Dorothy Perkins. New Look er billig, men med masse bra klede og ikkje minst skor. Topshop er litt dyrare, men ganske kul butikk. Primark er ei sånn billigkjede, med hallo, £4 for ei treningsbukse £2 for undertøy og £6 for ein genser - då handlar eg der! :) Og sko finn du på New Look, Schuh, Office og Clarks iallefall! Lots of shoes! :D

 

Ok, no må eg slutte...Eg kunne snakka om England forever! Men håper du har fått LITT tips da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger mange gode slankesjokolader på Boot's. Spesielt en som smaker som japp og har bare 99 kalorier. Sist jeg var i London passet jeg på å spise lunsj på steder som reklamerte med buffet. Da lasset jeg oppå med salat og andre sunne ting. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...