Gå til innhold

Gruppa har falt av lasset, og jeg har 3 kg igjen...


Gjest rainara

Anbefalte innlegg

Noen her jeg kan henge meg på? Var oppe i 78 i sommer og har vært i "Ned 10-20 kg" gruppa, men nå er jeg nede i 68,3 :^: og er snart (?) nede i matchvekta på 65...

 

Men det var det med de siste kiloene da. Noen som vil ha med en til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei ganske lita gruppe på "under 10 kilo", denne ukes tråd heter 5 kilo til jul, 9 uker igjen, jente 23 starter ny tråd hver fredag, nå til fredag blir den sikkert hetende "5 kilo til jul, 8 uker igjen", eller noe sånt.

Meiret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Du har vært kjempeflink og nå er det bare sjarmøretappen igjen!!!

 

Jeg er også med i samme gjeng som Meiret og du må GJERNE bli med der! Vi veier oss på fredag! Jo flere, jo bedre :-)

 

Har gått ned over 20 kg allerede jeg også, men jeg sliter så utrolig mye med å komme meg under 65 kg. Vel, nå er jeg endelig på 64 kg, men nå kommer jeg ikke ned på 63... Tydelig at de siste kiloene sitter litt hardere enn de 20 første!!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med i gruppa +/- 6 kg før 1. november. Der har også alle fallt av lasset for noen uker siden. Jeg er nede i 69,8, gått ned 5,2 kg totalt. Vil gjerne ned i match-vekt på 67-68 kg.

Kan vi ikke bare fortsette denne tråden, og se om flere blir med? Jeg har hatt veiedag på tirsdag, hva med deg?

Gunani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler 3 kg selv før jeg er nede på målet. Så gjenstår kanskje et par kg til før jeg er endelig ferdig, ettersom kroppen gjerne legger på seg et par kg etter endt slanking.

 

Hva med å kalle oss "Nesten der-gruppa"?

Veier meg tirsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...