Gå til innhold

Ned-i-vekt-etter-fødsel-dagbok


Gjest Lisee

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner så godt frustrasjonen din...Det er ikke særlig motiverende når vekta går oppover. Men heldigvis så har du den rette innstillingen: Det er de 6 andre dagene i uka som teller ;)

Det går nok bedre skal du se! Kanskje det er mensen, eller salt mat som gjør det?

 

God helg og ha det kjekt på julebord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, her går det fortsatt så det suser.... 92,2kg. Samme som sist uke. Vel, jeg har i alle fall ikke lagt på meg da:D

Jeg får bare fortsette å prøve og bli enda flinkere. Jeg har gjort en ganske god jobb med kutting av søtsaker, men jeg har fortsatt mer igjen. Som jeg skriver tidligere på tråden min, er det der min svakhet ligger. (Jeg er vel ikke helt alene om den ;))

Men nå tror jeg jammen det er slutt på amminga. I går ville han ikke ha og i dag tok han bare litt før han begynte å skrike. Ble tydelig irritert over at det var lite melk der. Syns jo det er trist at det er slutt.... Trodde aldri jeg kom til å si det, siden jeg nesten var "ammemotstander" før jeg fikk barn selv...:)

Jeg syns nesten amming var litt ekkelt og rett og slett kvalmt. Men så fikk mor barn selv, og da snudde alt seg. Det var ikke få som lo av meg, der jeg stort sett satt med puppen ute hele tiden....hehe.

Jeg skal vel si meg fornøyd over å ha ammet han i 9 mnd, men ville gjerne holdt på 3mnd til. Men det er det visst ikke jeg som styrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da forlater jeg dere. Det er nemlig slutt på amminga. Jeg prøvde i 3 dager, for å se om han ombestemte seg, men neida....

Så da kommer ikke jeg tilbake hit før jeg er gravid igjen. Blir nok ikke på en stund enda;)

Lykke til videre alle sammen og takk for all motivasjon. Da beveger jeg meg over på "ned 10-20kg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...