Gå til innhold

Noen godt voksne her?


Anbefalte innlegg

Hei. jeg nærmer meg snart 50 og trenger noen jevngamle å slanke og drøfte ting med .

Jeg veier nå 69 kg og har en trivselsvekt på 65.

Vi som er blitt litt eldre har et litt annet syn på tynnhet og er ikke så veldig opphengt i utseende ( ikke så mye iallefall).

 

Føler meg litt gammel sammen med 20 - 30 åringer når jeg allerede har rukket å bli bestemor til 3..

 

Håper det er flere som føler som meg og vil henge seg på her sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er i samme kategori som deg, aldersmessig. Føler meg slett ikke "gammel" sammen med folk i 20 - 30 års alderen. Skulle gjerne gått ned ca. 4 kg. Har kommet igang med trening. Trener styrke 3 dager i uka og kondisjonstrening 2 dager. Bruker pulsklokke når jeg trener, det hjelper meg å holde intensiteten på rett nivå. Håper dette hjelper. Viktig å spise sunt. Bedre med flere små måltider enn få og store. Dette holder forbrenningen i gang.

Lykke til, håper du kommer i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44 og kan gjerne bli med! Har husert her inne en del uker, gått ned 4 kg men vil gå ned 3 kg til. Vekta stoppet opp for noen uker siden og nå har jeg duppet litt opp og ned og motivasjonen er forduftet som dugg for sola. Har startet registreing av matinntak for å få tilbake gløden og troen på at det går an å bli kvitt de siste 3 kg. Er også svært opptatt av varige kostendringer sånn at ikke vekta fyker opp igjen etterpå. Vil lære meg å:

 

styre sukkerinntaket,

stoppe å spise når jeg er PASSE mett selv om maten er aldri så god,

spise sunt for å leve lenge,

spise små måltider og ofte nok, og sist men ikke minst

gjøre det til en vane å trimme regelmessig tilpasset livet mitt.

 

Spesielt dette med å spise sunt fordi det gir helsemessig gevinst er viktig for meg, mer enn utseendet. ...men selvfølgelig var det kjekt å komme inn i de gamle gode buksene igjen..

 

Håper å kvitte meg med de 3 kg før jul! Veier meg mandager. Nådeløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg føler meg heller ikke gammel i ordets forstand. men ville se om det var noen i min alder som ville svare meg. Det er jeg kjempeglad for at dere har gjort.

 

Jeg har 6 barn i alderen 31 til 13. ( 3 av hver).

I går kveld var jeg på kafe med to av døtrene mine som er 24 og 16 og fikk komentar fra en mann at "du kan vel ikke være mora demmes".... ja noen kan sjarmere...

så gammel føler jeg meg ikke, men heller mer erfaren enn de på 20!

 

Vi veier oss mandager, da får vi en god start på uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er noen voksne som er under fatburners (trimmerapport tråd) eller veteranene (veteraner her hos GR).

 

 

PS.

Mitt syn på kropp og helse er ikke ulikt fra da jeg var yngre - det samme med vennene mine. Moren min på 73 veier fremdeles 60 kg og har en fabelaktig sunn og flott kropp. Jeg ble medlem for å komme tilbake til før barn vekt og for å komme meg opp fra godstolen og prioritere tid til meg selv også og ikke bare jobb og familie. Jeg har nå samme vekten og nesten samme kroppen som da jeg var 20 selv om tre barn har satt sine spor :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...