Gå til innhold

Sprekkeferdig......


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg sprekkeferdig, ikke bare fordi jeg straks starter på uke 29 i svangerskapet, men pga all den maten jeg skal ha i meg... Gått opp 7 kg så langt, og det er helt greit! Men 2200 kcal om dagen er MYE MAT!!!! Hadde jeg ikke vært gravid skulle jeg uansett ha ligget på 1900 kcal om jeg ville gå ned, og man skal jo gå en meny opp når man er gravid i 2 trimester. Legger ikke på meg masse, fra 250-350g i uka. Helt greit det og, så jeg spiser nok også. Men føler meg stinn...... Uansett burde jeg ikke klage, i forrige svangerskap lå jeg omtrent på det dobbelte i vektøkning, så det er vel et magert problem at man føler seg stappa hele tida.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Heisann ikke godt å føle seg så stinn nei..... Viktig at du holder deg til menyen din, men kanskje du kan klare å dele det ut på enda flere måltider?

Lykke til med babyen, vekten og alt. Har en gutt på 7 mnd og lover deg du får nok å henge fingrene i snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, har en datter på 18 mnd også så det blir stritt... men morro og:-)

 

Spiser ofte 6 ganger om dagen, orker ikke å "bare" spise 5 ganger. Ungen har ikke snudd seg enda så han ligger og trykker på magesekken med hodet... = mindre plass til mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...