Gå til innhold

Frukt!


Gjest Nedigjen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg laget meg en DIGER bolle med fruktsalat. 2 epler, 2 plommer, en halv kantaloupe melon, og en halv boks hermetisk ananas. Dette er 250 kcal ca, men MASSE frukt også. Og det er bare til meg ;) Jeg må være ærlig og si at noen ganger smaker det kjempegodt med noe skikkelig usunt, som smågodt og sjokolade f.eks... men de aller fleste gangene er det mye bedre med en sånn diger bolle med fruktsalat :) Er dere ikke enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo!

Super godt å sunt:P Jeg elsker å lage til fruktdesserter med mange forskjellige frukter!;) Alt fra eksotiske til "hjemmeplantede":)

 

Hvis jeg skal kose meg litt ekstra blander jeg frukten med Yoplait dobbel pære!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

I går var jeg på farsdagsmiddag hos mor og far, og mamma hadde ordnet i stand til fruktsalat med mango, papaya, pære, granateple og kiwi. Det var sinnsykt godt! Jeg hadde aldri smakt papaya før, og mango trodde jeg at jeg ikke likte (terpentinaroma). Jeg hadde tilfeldigvis akkurat kjøpt inn papaya selv, og nå i dag har jeg kjøpt mango, så nå skal jeg fortsette å kose meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...