Gå til innhold

Råd om soving hos babyer???


Gjest eliasmamma

Anbefalte innlegg

Gjest eliasmamma

Heisann alle mødre, jeg vil gjerne benytte denne tråden til noe som ikke omhandler gr og slanking, næmlig soving hos småbarna våre....

Har en gutt på 7 mnd, som har store problemer med å sovne på dagtid, og å sove natten igjennom. Er kjæpe fortvilende for han har det ikke godt når han er så trøtt og ikke får sove.....

Er det noen gode råd der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pleier han å sove om dagen da???

For det pleier å hjelpe om de får sove ute i vognen om dagen. Enten at du triller en tur med han, eller at han står utenfor vinduet (hvis du har mulighet til det).

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest boken til Anna Wahlgren, Sove hele natta?

Der finner du en "sovekur", som får babyen til å sove hele natten, dersom du følger rådene slavisk et par dager. Jeg forsøkte litt halvhjertet, men allerede sover bebisen våre mye bedre!

Her handler det ikke om å la ungen ligge å skrike - og roe ham ned hvert 5. min, tvert imot! Hun er helt imot den metoden for å få ungene til å sove, og mener at barna gråter fordi de er redde og utrygge. Det man må gjøre, er å "betrygge" dem, om du skjønner hva jeg mener... Dessuten må babyer fortelles når og hvor lenge de skal sove, og det lærer du i denne boken. Virker veldig fornuftig på meg, selv om jeg ikke har praktisert å legge bebis på magen. Vil du praktisere det, kjøper du en pustealarm på lommelegen.no.

 

Anbefaler boken, den inneholder mye fornuftig - og mange gode tips.

Enkle og gjennomførbare metoder, bare man tar seg et par dager for innkjøring.

Jeg kjøpte min på http://www.haugenbok.no til 268 kr.

 

Lykke til, håper du får tilbake nattesøvnen snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...