Gå til innhold

Heia:)


Gjest Mar10ne

Anbefalte innlegg

Jeg spiste taco igår, og det ble masse mat for bare 450 kalorier! Brukte karbonadedeig, masse masse grønnsaker, to skjell og ganske mye hot saus! Men du kan jo også bytte ut karbonadedeigen med kyllingfilet, som du skjærer opp i biter!

Vet dessverre ikke hvor mange skjell du kan spise på meny 2, men to skjell er da ikke så ille! Omtrent 100 kalorier tilsammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

I Meny 2 tilsvarer 1 potetrasjon 3 taco skjell. Ellers bruker jeg rømmekolle og hjemmelaget salsa. Av og til litt hjemmelaget guacomole. Kun karbonadedeig her i huset.Og lett ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiste fajitas med kyllingfilet i dag. Det ble kjempegodt og min ganske så store porsjon ble bare 450 kcal. Jeg spiste to tacolomper, vet ikke om det hadde vært noe godt med denne varianten i skjell.

 

2 kyllinfileter

1 paprika

1 løk

og fajitas kryddermix

 

Stekes og blandes

 

1/2 isbergsalat-hode

agurk og en halv maisboks

 

Dressing laget av 50/50 mager kesam og naturell-yoghurt + litt kryddermix (gresk fra knorr).

 

 

Jeg har funnet ut at hvis jeg skal ha en akseptabel kalori-megde på taco må jeg ha så lite ost at jeg omtrent ikke smaker at det er noe ost der en gang. Så da dropper jeg bare osten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...