Gå til innhold

Thanksgiving Anyone?


Gjest impatient

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal feire Thanksgiving her? Jeg trenger litt tips!

 

...spesielt til Candied Yams. Jeg så at det fins både en eplepai og en gresskar pai oppskrift. Skal kanskje prøv den gresskar pai. Håper det smaker godt! Jeg tror jeg kan lage den brød stuffing med margarin og da går det bra. Hvis jeg lager saus fra pose og ikke fra fettet fra den kalkun så går den bra. Kanksje margarin på kalkun og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som skal feire Thanksgiving her? Jeg trenger litt tips!

 

...spesielt til Candied Yams. Jeg så at det fins både en eplepai og en gresskar pai oppskrift. Skal kanskje prøv den gresskar pai. Håper det smaker godt! Jeg tror jeg kan lage den brød stuffing med margarin og da går det bra. Hvis jeg lager saus fra pose og ikke fra fettet fra den kalkun så går den bra. Kanksje margarin på kalkun og...

 

Turkey stuff!

 

Stuffing behøver ikke inneholde brød...

Jeg pleier å fylle med epler,appelsin hvitløk og urter, eller kalkunfarse med urter og hvitløk, epler og svisker er også en god type stuffing. Fuktigheten i frukten gjør at den ikke blir tørr uten smør.

Hvis du helst vil bruke brød stuffing så kan du blande kalkunfarse og brød, hvis den må spees ut så har du i "Maizena creme fraishe" som er en light fløte, eller kesam..for eks. Soya melkeprodukter kan også brukes i stedet for fløte.

Susen kan du basere på kalkunkraft og jevne med maizena mel, smaker deilig og ikke usunt.

Apperitiff.no og artoftaste.no er gode matsider med mange oppskrifter stuffings også!!

 

Happy Thanksgiving!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...