Gå til innhold

Ny berte...men felles mål;-)


Gjest Tussigirl

Anbefalte innlegg

Hei på Dere:-)

 

Jeg skal slanke meg på egenhånd - har prøvd det tidligere - uten spesielt god erfaring.

 

Men NÅ skal kroppen til pers.

Har fått pulsklokke , stegteller og innkjøp av nytt treningstøy.

 

Treningen tror jeg at jeg klarer å starte med - men trenger å fokusere masse på maten - for det er her jeg har lett for å svikte.

 

Jeg syns at 5-6 måltider per dag virker urtolig mye - men 2-3 av måltidene kan jo være frukt - youghurt o.l..

 

I januar skal jeg 1 ukes opphold på Evjeklinikken - og da vet jeg at dagen starter med morgentur før frokost og dagens andre aktiviteter..

Regner med at jeg får masse info og erfaring fra dette oppholdet.

 

Håper alikevel at jeg kan møte likesinnede her inne - så vi kan dele de erfaringer vi har på godt og vondt.

 

Jeg er som så mange andre veldig glad i mat - trenger ikke alltid å ha noe med snop å gjøre - håper å kunne komme inn i en god sirkel med omlegging av kosten.

 

Håper å høre fra deg -uansett hvor i Norge du bor .Kanskje du bor i Østfold - for det gjør jeg..:-)

 

Ikke vær redd for å ta kontakt ...jeg biter ikke.

 

 

Koz fra Tussigirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på Dere:-)

 

Jeg skal slanke meg på egenhånd - har prøvd det tidligere - uten spesielt god erfaring.

 

Men NÅ skal kroppen til pers.

Har fått pulsklokke ' date=' stegteller og innkjøp av nytt treningstøy.

 

Treningen tror jeg at jeg klarer å starte med - men trenger å fokusere masse på maten - for det er her jeg har lett for å svikte.

 

Jeg syns at 5-6 måltider per dag virker urtolig mye - men 2-3 av måltidene kan jo være frukt - youghurt o.l..

 

I januar skal jeg 1 ukes opphold på Evjeklinikken - og da vet jeg at dagen starter med morgentur før frokost og dagens andre aktiviteter..

Regner med at jeg får masse info og erfaring fra dette oppholdet.

 

Håper alikevel at jeg kan møte likesinnede her inne - så vi kan dele de erfaringer vi har på godt og vondt.

 

Jeg er som så mange andre veldig glad i mat - trenger ikke alltid å ha noe med snop å gjøre - håper å kunne komme inn i en god sirkel med omlegging av kosten.

 

Håper å høre fra deg -uansett hvor i Norge du bor .Kanskje du bor i Østfold - for det gjør jeg..:-)

 

Ikke vær redd for å ta kontakt ...jeg biter ikke.

 

 

Koz fra Tussigirl[/quote']

 

Hei Tussigirl!

 

Velkommen skal du være!

Høres ut som om du er topp motivert, og da kommer du til å klare dette! Fordelen med å spise såpass hyppige måltider er at man får en jevn og god metthetsfølelse, stabilt blodsukker, jevn forbrenning og mindre søtsug! Og det fungerer ;) Jeg har gått ett kurs nå i høst, men har holdt på på egenhånd siden midten av oktober. En ting må jeg si, er absolutt mer motiverende å gå på kurs, og kiloene går raskere av også! Så nå skal jeg begynne på nytt kurs i januar. Gleder meg :D

 

Hvor mange kg skal du ned forresten? Er Evjeklinikken et opplegg gjennom fastlege etc?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...