Gå til innhold

Slankere til jul?????


Gjest endeligslankigjen

Anbefalte innlegg

Gjest endeligslankigjen

Starter opp en egen tråd, men ser at det er et par andre tråder og jeg vil prøve å følge.

Nå har jeg prøvd å gjøre unna endel av førjuls-stresset, så da får jeg kanskje tid og lyst til å konsentrere meg om å telle kalorier og tenke på hva jeg putter i meg. Og kanskje også bli flinkere å gå tur...... Vi får se om dette hjelper på motivasjonen.

Har ei lita jente født midt i februar, og har mangla overskudd til å ta ordentlig vare på meg selv føler jeg, men nå er tida inne til å ta fatt på det og.

Har gått 3 ganger på Grete Roede kurs, (kurs 1, kurs 1 og kurs 2). Så føler jeg vet endel om hva som gjør at jeg ikke går ned.

Nåvekt: 86,5 Mål: 77

Midje: 104

Håper noen flere blir med her også. Jeg håper på ca. 1 kilo i uka i snitt, ja 1 kilo i minus da.

Skal prøve å begynne å telle kalorier og legger meg på 1600 kcal tror jeg.

Nikket har jeg valgt fordi jeg kanskje kan klare å bli 100% fornøyd igjen, en eller annen gang. Det har ikke vært i tankene mine før jeg begynte å lese på sidene idag.

Skal lese litt mer og få inspirasjon etterhvert, men idag var det bare viktig å skrive mitt første innlegg og komme igang.

Hei og hå så lenge.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen...

Vet også hva jeg bør gjøre, men det er det der med den motivasjonen. Har gått på kurs tidligere ogå (mellom svangerskapene), og begynner et nytt i morgen.

Jeg fikk en sønn i mars (nr. 2) og har ventet på at kiloene skal gå nedover, men innser nå at jeg må hjelpe de på vei... Vekt ca. 78, høyde 159.

Ammer du? Jeg ammer endel enda, men vil gå ned i vekt, og nå er jo lille begynt å bli litt stor, så nå tar jeg sjansen på å slanke meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endeligslankigjen

Ja jeg ammer enda. Hun er endel våken på natta også, og som jeg skrev et annet sted på en annen tråd, så tror jeg det sliter litt på at jeg ikke er topp motivert. Etter jeg starta denne tråden så fikk jeg litt "panikk", og tenkte at nå må jeg spise meg opp før jeg starter å gå ned.... Helt dumt, men det var sånn at når jeg først tok et kakestykke i selskap så kunne jeg likegodt ødelegge resten av dagen. har derfor ikke orket gå på vekta siden den dagen. men vet at jeg må gjøre dette nå for min egen del.

Tenker at når jeg har klart målet på ca. 10 kilo ned, så skal jeg spandere en god shopping-runde på meg selv. det fortjener jeg jaggu, men da må jeg jo starte et sted. så tror jeg må rapportere litt hver dag, hva jeg er flink med og ikke flink med...... så får vi se om det hjelper.

Trimmer du noe? jeg er dårlig å gå tur og trimmer ikke noe fast nå, selv om jeg har en liten. Legger henne bare i vogna, også gjør jeg andre "unyttige" ting hjemme. Men jeg tror jeg heller må prøve å gå tur, det er jo så deilig å lufte seg selv også.

Går du på kurs et sted, eller tar du kurs over nett? Når jeg har gått kurs har jeg klart helt fint å gå ned, kanskje fordi man da betaler for det og skal ha valuta for pengene, eller at du faktisk møter andre i samme situasjon og rapporterer. Nå for tida er det ikke kurs i den byen jeg bor i, men kanskje jeg begynner hvis det blir kurs.

Nei nå er det midt på natta snart, så jeg må nok ta kvelden for idag. Skal prøve å ta en titt innom siden litt ofte nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...