Gå til innhold

Tips til god middag!


Gjest keltisk

Anbefalte innlegg

Idag laget jeg meg torilla med kyllingfyll, og det var så godt og magert at jeg må fortelle dere om det!

 

For det første er det jo utrolig lett å lage torillaene selv, for å lage ca tre stykker visper du bare 50 gr hvetemel med 1 dl vann, og steker som pannekaker. :)

 

Så er det jo bare å velge og vrake i fyll egentlig, jeg kan jo ramse opp hva jeg valgte!

 

100 gr kyllingkjøttdeig

30 gr purreløk

50 gr rødløk

60 gr sopp

Dette stekte jeg sammen med tacokrydder, men det er sikkert godt å blande inn en boks med hakkede tomater eller noe også. Eller bønner kanskje. Det hadde jeg faktisk tenkt å ha, men kom på nå at jeg glemte det. :)

 

På tortillaen la jeg salat og mager kesam, så helte jeg over kyllingblandingen. Dette var utrolig godt, og jeg spiste to tortillaer som ble under 400 kalorier til sammen! Utrolig. Jeg lærer bare mer og mer om hvor mye godt man kan spise bare man velger riktige ingredienser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det hørtes rart ut jeg og med så lite ingredienser i tortillaene, men de henger sammen fint de! Vann og mel blir jo llim var det noe som het på barneskolen. :)

 

Steker dem med litt smør ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...