Gå til innhold

Pizza og pasta fra Fedon


Gjest Nedigjen

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen

Har noen prøvd Fedon Lindberg pizzaen? Hele pizzaen har 474 kcal, så det er jo egentlig passe til en kjapp og enkel middag. Men er den noe god? :( Og pastaen har 296 kcal pr 100 gram (tørr). Dette er også mindre enn vanlig pasta/fullkornpasta. Kan den anbefales? Er litt skeptisk til å prøve nye ting når det er litt dyrt, så derfor spør jeg først! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Jeg har kjøpt den pizzaen flere ganger. Jeg liker den, men det blir ikke helt det samme som vanlig pizza, men den gir meg pizza-følelsen! :( Pastaen har jeg ikke smakt, men kanskje jeg skal prøve den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pizzaen er helt grei hvis du ikke orker å lage middag en dag, men ikke har lyst til å spise bare junk heller. Middag under 500 kcal er jo neppe noen krise heller. Jeg har heller ikke smakt pastaen. Synes det var vel dyrt å betale nesten 30 kr for 300 gram pasta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg tror jeg prøver pizzaen en dag. Er alene når det gjelder middag for tiden, skal være det hele helgen og hele neste uke. Så da kan det jo være greit med noe lettvint :( Skal si fra hvis jeg får smakt på pastaen! Vil vel tro den smaker ganske normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

har smakt Fedons fullkornspasta og syntes ikke den var noe god, veldig vassen... Kjøper heller "vanlig" fullkornpasta, mye bedre og mye billigere. Er ikke helt sikker nå på evt forskjell i kaloriinnhold på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
Hei' date='

 

har smakt Fedons fullkornspasta og syntes ikke den var noe god, veldig vassen... Kjøper heller "vanlig" fullkornpasta, mye bedre og mye billigere. Er ikke helt sikker nå på evt forskjell i kaloriinnhold på dem...[/quote']

 

Okei, jeg bruker også vanlig fullkornpasta (axa eller barilla). Synes den er veldig god og bruker som regel bare 50-70 gram (tørrvekt) så det blir ikke mange kaloriene i grunn. Tror jeg kan holde meg til den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...