Gå til innhold

har du en god oppskrift?


Gjest nanne71

Anbefalte innlegg

skal ha bursdagsfest for ett av barna mine å lurer på om dere har en favoritt oppskrift på ett eller annet jeg kan servere av kaker ol.ønsker også gode brød og rundstykke oppskrifter.håper noen kan hjelpe meg.hilsen nanne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Mange gode kakeoppskrifter på http://www.detsoteliv.no. Hvis du regner ut kaloriene for alle ingrediensene samlet, og så deler på antall kakestykker ser du lettere hvor mye du kan spise. Det er smart å dele kaka i stykker før du serverer, og ikke altfor store stykker! :D Du kan også prøve å bytte ut noe eller alt sukkeret med søtstoff, f.eks splenda + bytte ut noe av fettet med kesam. Ostekaka fra toro er veldig god med mager kesam i stedet for rømme f.eks, og du kan bruke lettere kremost! Den er kjempeenkel å lage også kan du ha et lag lettgele på toppen. Hvis du lager en tynn nøttebunn med bare litt melis evt splenda blir det mye sunnere enn om du har kjeksbunn med mye sukker og mye usunt fett. Gulrotkake med bare litt olje og glasur med lettere kremost blir også veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...