Gå til innhold

Skinkesnurrer


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle lage skinkesnurrer snart. Men så lurte jeg på en ting... i oppskriften så står det at "denne oppskriften gir ca 15 skinkesnurrer", blir det da 15 skinkesnurrer hvis man lager oppskriften for 1 person (der man kan stille inn hvor mange man skal lage til) eller må velge en oppskrift for flere personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lagde skinkesnurrer og det blir til mer enn en person. det kan være ganske putlete å lage til bare en, men det jeg gjorde var at jeg lagde de 15 og puttet dem i frysen de vi ikke spiste. så var det så enkelt å ta opp og varme når vi har det litt travelt. kan være et godt tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Hei slankevenn! :)

 

Jeg laget de i går og det ble 16 stykker. Brukte oppskriften til 1 person, den med 10 dl hvetemel. Byttet ut 3 dl hvetemel med sammalt. Det gikk fint. Jeg laget dem som fylte horn, ikke som snurrer. Synes at det er greiere. :) Psst.. Veide 69,3 i dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Så smart å bytte ut litt av hvetemelet med sammalt. Det skal jeg gjøre og. Og tenkte å stappe litt løk inni der og.

69,3 hørtes veldig bra ut! ;) Jeg er veldig spent på veiedagen imorgen.. Snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...