Gå til innhold

Wasa new sandwich


Gjest talia

Anbefalte innlegg

jeg var innom ica og rimi i dag og begge stedene så jeg at de hadde fått inn et nytt produkt som sto ved siden av knekkebrød etc. det er et knekkebrød sandwich med kremost mellom. 2stk i hver pakke (husker ikke prisen).

 

den heter wasa new sandwich og finnes i 3 varianter:

- cheese & chives

- cheese & cream (tror jeg)

- cheese & pepper

 

det er 85 kcal i hver sandwich. glemte å se hvor mye fett det var i dem. noen som vet, eller har smakt de? gode?

 

jeg skal en tur i butikken og kjøpe det en av dagene, for de så ganske fristende ut, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt de. Kjøpte en i forrige uke og de siste dagene har de også blitt delt ut på SATS. Smaker egentlig ganske godt, men OBS OBS. Pakkene består at to "sticks" og det er EN sånn som har 85 kcal. Dvs at en pakke har det dobbelte. Jeg gikk i den fella første gang jeg smakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vil vel ikke akkurat anbefale disse...

 

Kjøpte med meg en pakke da jeg var i butikken igår (etter å ha lest denne tråden ;)), og det er som Goddag sier: 170 kcal for nesten ikke noe mat...

 

Og den lille maten man faktisk fikk, var ikke spesielt god heller. Osten smakte rart, sikkert fordi den ikke oppbevares kjølig, og ellers vanlig knekkebrød.

 

Et ok alternativ hvis man trenger noe å spise akkurat der og da i butikken, men absolutt ikke vits i å kjøpe for å ha med seg hjem.

 

Det er i alle fall min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart at osten kan holde seg når den ikke er i kjøleskap?

 

Er litt skeptisk til sånne "ferdigpakker" jeg, men savner noe kjapt og sunt å putte i munnen når man er på farten. Leste også at EN sånn bar var 85 kcal, nesten lureri! Burde jo stå kcal-innhold for hele stasen...

 

Er knekkebrødene fortsatt sprø selv med osten smurt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...