Gå til innhold

Hamburgerbrød


Gjest MamiK

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I går spiste jeg middag på Statoil og det ble en 100g hamburger. Nå lurer jeg på hva jeg skal legge hamburgerbrødet inn som? Hvor mye tror dere det veier? For det er jo ganske stort?

 

La hamburgeren inn på 100g rå.... Håper d stemmer!

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På somebody.no står det at Statoils hamburger kommer i tre forskjellige størrelser. "Liten" er 100 g, og har 190 kcal. Dette er kun hamburgeren altså.

 

Hamburgerbrødene kommer jo også i forskjellige størrelser.'

Bl.a. har Skogas hamburgerbrød (tror det er dette merket de bruker), har de et "hamburgerbrød stort" på 63 g (diameter 10,5 - 11,5 cm) og et "ekstra stort" på 81 g (diameter 11,5 - 12,5 cm).

 

Hamburgerbrødet deres har ihvertfall 281 kcal pr 100 g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På somebody.no står det at Statoils hamburger kommer i tre forskjellige størrelser. "Liten" er 100 g' date=' og har 190 kcal. Dette er kun hamburgeren altså.

 

Hamburgerbrødene kommer jo også i forskjellige størrelser.'

Bl.a. har Skogas hamburgerbrød (tror det er dette merket de bruker), har de et "hamburgerbrød stort" på 63 g (diameter 10,5 - 11,5 cm) og et "ekstra stort" på 81 g (diameter 11,5 - 12,5 cm).

 

Hamburgerbrødet deres har ihvertfall 281 kcal pr 100 g.[/quote']

 

Her på GR-sin dagsrapport så står det kun ett hamburgerbrød: "Skoga 1 stk 117 g".....? Rart hvis de har lagt inn et EKSTRA EKSTRA stort et her? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...