Gå til innhold

Liten, middels, stor


josefine

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan si meg hva en liten porsjon vil si ? Står under alle oppskriftene her inne' date=' men jeg er veldig usikker på hvor mye de forskjellige porsjonene skal utgjøre.[/quote']

 

 

I hver oppskrift står det hvor mange porsjoner oppskriften gir. Du kan endre antallet fra 1 eller 2 og helt opp til 12 tror jeg. Dette er beregnet på "liten porsjon". Altså om hele oppskriften gir 4 porsjoner, er det 4 små porsjoner a f.eks 400 kcal. På meny 1 og 2 er det 1 sånn porsjon som er beregnet til middag, på de andre menyene er det 1,5 porsjon eller 2 porsjoner så da vil en oppskrift med 4 porsjoner bare holde til to personer.. Skjønte du det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hver oppskrift står det hvor mange porsjoner oppskriften gir. Du kan endre antallet fra 1 eller 2 og helt opp til 12 tror jeg. Dette er beregnet på "liten porsjon". Altså om hele oppskriften gir 4 porsjoner' date=' er det 4 små porsjoner a f.eks 400 kcal. På meny 1 og 2 er det 1 sånn porsjon som er beregnet til middag, på de andre menyene er det 1,5 porsjon eller 2 porsjoner så da vil en oppskrift med 4 porsjoner bare holde til to personer.. Skjønte du det? :)[/quote']

 

 

 

Hehe.. jeg skjøndte det i hvertfall :)

 

i129762263346444lp9.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...