Gå til innhold

Trenger tips..


Gjest GHD

Anbefalte innlegg

Jeg har forelsket meg helt i Sans fruktkesam,

de er knall gode. Pleier og ha Fedons Musli oppi den.

 

Det er min kvelds favoritt, :-)

 

Fredags hilsen fra anitaj.

 

God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg spiser som regel brødskiver eller knekkebrød til kveldsmat med forskjellig pålegg. Bruker et tynt lag lett smøreost istedet for smør, det smaker ganske likt! Hvis jeg skal ha et mindre mellommåltid spiser jeg yoghurt med frosne bær oppi, det blir så godt og smaker som en yoghurt-sorbet is når det får stått og godgjort seg litt :) Anbefaler ryvita knekkebrød til mellommåltid, du kan spise 2-3 stk med omtrent hvilket som helst pålegg uten at det blir mange kalorier. Og en stor kopp te eller kaffe med suketter og melk oppi pleier jeg å ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinaJ

Jeg har fått litt dilla på Alpen muslibar light :) Kanskje ikke det helt sunneste man kan spise (?), men de er veldig gode og har bare 59 kcal! Når jeg spiser en sånn på kvelden tar det bort eventuelt søtsug også :)

 

Rett i koppen supper er også godt innimellom for å få litt variasjon fra brød og knekkebrød (kaloriinnhold fra ca 60 til 160 avhengig av typen). Feel good suppene fra Maggi har også relativt lite kalorier, og de med pastaskruer i er veldig mettende!

 

Ellers synes jeg det er godt med en smoothie med masse frukt og bær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...