Gå til innhold

cafe-tips


Gjest karro

Anbefalte innlegg

hei!!

skal ha mamma på besøk i oslo en hel helg nå!! og hu er klar for lange lunsjer og mye kos på cafe!! det vil jo jeg og, og hadde vært supert og kunne gjort det uten å sprengt kalori-regnskapet!! har noen et par konkrete tips å komme med? kanskje også sentrums-nære kafeer med fonuftige alternativer på menyen!!? hva pleier dere å gjøre når dere drar på cafe.. akkurat flytta hit, og i hjembyen var jeg så kjent med menyene på de få cafeene som var, men gidder likosm ikke tråle gatelangs heretter et sted som passer min nye livstil, med mamma på slept i tilegg;p

takk for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg liker veldig godt kyllingsalaten hos Kafé Sara - det var myyye kylling, så man faktisk blir mett. Også har de en veldig variert meny, slik at alle kan finne noe de har lyst på.

 

Jeg liker også å spise steder hvor maten ikke er ferdig tilberedt, slik at jeg kan be om å få den aktuelle retten uten for eksempel smør, majones, dressing og andre ting jeg ikke liker eller ikke vil spise.

 

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Baker Hansens Muslibolle er SUPERGOD og metter bra. Og så inneholder den fiber, nøtter og rosiner, søt er den også, med kun 130 kcal. Sammen med en kopp te er jo dette supert mellommåltid/kosemat når man skal unne seg litt godt.

Den har også fått pris fordi den er så populær. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne71

Jeg har nå spist muslibollen til Baker Hansen til frokost på vei til jobb noen dager. Den smaker søtt og metter godt. Men, jeg kan ikke forstå at den bare inneholder 130 kcal slik PiaS skrev i et tidligere innlegg. Den er jo stor, veier en del, og inneholder både nøtter, rosiner og tørkede tranebær.

 

Er det noen som har "håndfaste bevis" her?

 

 

Jeg synes at Baker Hansens Muslibolle er SUPERGOD og metter bra. Og så inneholder den fiber' date=' nøtter og rosiner, søt er den også, med kun 130 kcal. Sammen med en kopp te er jo dette supert mellommåltid/kosemat når man skal unne seg litt godt.

Den har også fått pris fordi den er så populær. Anbefales :D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå spist muslibollen til Baker Hansen til frokost på vei til jobb noen dager. Den smaker søtt og metter godt. Men' date=' jeg kan ikke forstå at den bare inneholder 130 kcal slik PiaS skrev i et tidligere innlegg. Den er jo stor, veier en del, og inneholder både nøtter, rosiner og tørkede tranebær.

 

Er det noen som har "håndfaste bevis" her?[/quote']

 

Ikke noe annet enn at jeg mailet Baker Hansen, fikk en kopi av produktbeskrivelsen hvor det stod at kcal pr 100 gram er 324 og at en bolle veide ca 40 gram... Kanskje den veier mer, men det var det jeg fikk opplyst iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Vi er mye ute og kjører, og da kjøper vi ofte lunsj på kafe. Da blir det omelett, salat med skinke eller reker. Noen ganger er det også deilig med softis med kaffe. Tror ikke det er så ille hvis den erstatter et måltid. Virker vanndrivende på meg iallfall og jeg har vektnedgang med det. Har mindre tro på diverse bakverk, men så er jeg litt Fedon-"fan", jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...