Gå til innhold

noen tips til mat varer som holder meg lenge mett?


Gjest Kreps69

Anbefalte innlegg

Gjest fru luna

Generelt blir jeg mettere til mer fett/proteiner (og jo mindre karbohydrater) det er i maten. Men så lenge som du beskriver kan jeg ikke gå - da ville jeg spist bordplaten ;) - med mindre jeg hadde spist meg ubehagelig mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

4-5 timer uten å spise synes jeg er lenge, men etter et varmt måltid, som f.eks middag, kan jeg gå såpass lenge uten mat. Hva om du får til å spise noe middagslignende til lunch? Potet, kjøtt og saus kan jeg gå lenge på :) Og havregrøt også, selvsagt ;) men det er vanskeligere å få til som lunch kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen !fru luna har helt rett,jeg er så sulten etter 2,5 og 3 t at jeg kunne spist gress!jeg spiser havregrøt m kli til frokost v 7 tida og er på skolen el praksis v 9 tida og ca 10 er jeg sulten,spiser ofte en banan og da er det lunsj 11 el 1130.det samme gjentar seg v 14 tiden,da blir det yoghurt og en banan.ca 16 er det middag og da er det potet-det holder meg mett til et stykke ut på kvelden.prøver og ligge på rundt 1300 men med mellom måltidene blir det fort 1400-1500 pr dag.jeg går ca 1 t hver dag men jeg går ikke ned i vekt!spiser jeg opp til 1600 el mer går jeg bare opp i vekt-det har jeg prøvd!drikker ca 2 liter vann hver dag.jeg skal prøve og spise tunfisk salat til lunsj m brød og se om det kan være litt bedre enn helkorn brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...