Gå til innhold

Piknik med typen..


Gjest Isabelle

Anbefalte innlegg

Gjest Isabelle

Jeg skal spørre typen om han vil dra på piknik i mårra, han er så romantisk hele tiden at nå er det min tur:)

 

Noen tips til hva vi kan spise? Han hater fisk da...

Tenkte på fruktsalat, sukkerfri isté,..Men må ha noe mer enn det syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedvig74

Hva med en god salat? Det passer godt i varmen. På denne siden står det stadig forslag på en kalkunsalat oppe til høyre under "dagens middagstips". Vet ikke om du også får den opp. Men den er god! Kalkun, pinjekjerner og avokado i tillegg til de vanlige salatingrediensene. Og kanskje med hjemmebakt foccatia til? (Det bør jo ikke du spise så mange av hvis du slanker deg, men en bit/stykke er jo greit :-))

 

Eller eggerøre, salat og spekemat?

 

Fruktsalat til dessert hørtes godt ut! Du kan "krydre" den litt med mørke sjokoladebiter eller -dråper, så er det litt ekstra stas :-)

 

Eller grillspyd med scampi, sopp, squash, paprika løk osv? Penslet med ett eller annet?

 

Håper dere får en koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabelle

Takk for tipsene:)

 

Snakka med ham i stad, blir fruksalat, sukkerfri iste, kyllingfilet m/salat i grove polarbrød.

 

Han er så utrolig lat! Jeg ville at vi skulle sykle til stedet vi skal "piknikiere" (haha, nytt ord), men han ville ta bussen. Klarte å tvinge han til slutt da;) Så får håpe det blir sol i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...