Gå til innhold

kjedelig brødmat


Gjest toveo

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt så utrolig lei av brødmaten jeg har med meg på jobb, det frister overhode ikke. Så jeg skulle gjerne hatt noe inspirasjon, noen gode tips på hva som kan piffe opp den kjedelige brødmaten med noe godt pålegg eller erstatte den med noe annet godt? :) Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også utrolig lei brødet. Så jeg flettet inn noen måltider med havregrøt nå og da. Nå er det min faste frokost, eller lunsj, litt ettersom.

 

Ellers blir brødskiva veldig god med pesto, tomat og litt ost på. Eller med sprø salat og kokt skinke. Kan pynte med litt paprika e.l også.

 

Frokostblanding går jo også an å veksle litt med. Finnes flere typer uten altfor mye tilsatt sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med fullkornwraps? Jeg smører på philadelphia ost med hvitløk og urter (den med mindre fett), kutter opp røkt kalkunfilet (pålegg), paprika, litt løk og crisp salat. Her kan man jo egentlig fylle i hva man vil.

 

Ruller den sammen og deler den i to. Ypperlig som forandring til matpakken eller frokosten.

 

Fullkorn wrapsen er litt "tørrer" og har letter for å gå istykker, så rull den "varsomt" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...