Gå til innhold

Taco(salat)


Gjest linehans1

Anbefalte innlegg

Gjest linehans1

Hvordan legger dere inn tacosalaten? Når jeg serverer til gjester lager jeg en skål med tomat, en med agurk osv. Hvordan skal jeg klare å vite hvor mye salat jeg skal legge inn? Noen som har noen hotte tips for å gjøre det på en enkel måte??

Og kjøttdeig, er det 150 gr. ferdigstekt kjøttdeig med tacospicemixen som er lov å spise (meny 3)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1
er det 225 gram du skal ha' date=' det er i rå vekt, men velg karbonadedeig, det er mye magrere og bedre.

 

Teller ikke kalorier i ja-grønnsaker, her kan du spise det du vil.

 

Lykke til med taco'n![/quote']

 

Oj, så mye? Pleier å ha karbonadedeig, i dag kjøpte jeg feil :( Men da skal jeg spise en del mindre så det ikke blir sååå ille.

Da skriver jeg opp lett-ost og kesam og fråtser i salaten :)

Takk for svar.

 

PS. Du vet ikke tilfeldigvis hvor mye kyllingfilet man kan spise i meny 3? Hvor finner jeg dette forresten? Er det bare på kursene man får opplyst sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Ja, du skal ha 225 gram av middagsrasjon, samme hva du spiser, fisk, kjøtt, fugl, pølser, pudding, ja hva som helst + at du skal ha 225 med potet / 225 naturris / 150 pasta / 4 tacoskjell

 

Dette vil gi deg litt variasjon i kcaloriinntak pr dag, for det er klart at det er forskjell på 225 gr torsk = 169 kcal og 225 gr laks = 450 kcal. En dag får vi lite og en dag mer, men snittet på uka skal bli ca 1900 pr dag.

 

Det finnes nok mange fine tips rundt om her, men følger du et kurs, som forøvrig starter til uka, de fleste steder, eller på nett, hvor dem starter hele tida, så vil du lære alt du trenger:-)

 

Ellers får du mase litt på oss her inne:-)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1
Hei igjen

 

Ja' date=' du skal ha 225 gram av middagsrasjon, samme hva du spiser, fisk, kjøtt, fugl, pølser, pudding, ja hva som helst + at du skal ha 225 med potet / 225 naturris / 150 pasta / 4 tacoskjell

 

Dette vil gi deg litt variasjon i kcaloriinntak pr dag, for det er klart at det er forskjell på 225 gr torsk = 169 kcal og 225 gr laks = 450 kcal. En dag får vi lite og en dag mer, men snittet på uka skal bli ca 1900 pr dag.

 

Det finnes nok mange fine tips rundt om her, men følger du et kurs, som forøvrig starter til uka, de fleste steder, eller på nett, hvor dem starter hele tida, så vil du lære alt du trenger:-)

 

Ellers får du mase litt på oss her inne:-)

 

Lykke til[/quote']

 

Takk igjen for svar :)

Kurs er ikke aktuelt for meg i denne omgang, så får vi heller se hva fremtiden bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...