Gå til innhold

hjelp!


Gjest blåveispiken
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest blåveispiken

har gått på grete roede kurs nå 6 uker,vært knallhard med meg selv og gått ned nesten 6 kg.nå kommer min største utfordring:skal på fest i kveld!har regnet ut med litt mager mat i hele dag,kan jeg unne meg en flaske vin i kveld(har spart alle kose merker hele uken)og litt letttere ost og kjeks.så kommer jeg på ca 1900kcal.skal ligge på 1600.tar en ekstra treningsøkt i morgen.er dette greit?noen som har lyst å svare?ødelegger jeg mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du ødelegger ikke mye :)

 

Har du vært flink resten av uken, så bør du da kunne unne deg en flaske vin, og litt kjeks. Det er ikke hva du putter i deg en kveld som teller, men hva du gjør over lengre tid...

 

Dersom du tar deg en ekstra treningsøkt imorgen, så burde det jo absolutt ikke være noe problem. :) Dessuten så har du jo kosemerkene dine for hele uken, så jeg synes du skal dra på festen og kose deg med god samvittighet :)

 

Synes også det er bra at du har regnet ut på forhånd, da får du litt mer kontroll og oversikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåveispiken

takk for svar til hjelp!det er deilig å få en slags bekreftelse selv om man egentlig hvet.å hvite og å gjøre er to forskjellige ting!vi hvet så godt hva vi skal gjøre,men følger ikke alltid hodet.da er det godt å få litt bekreftelser fra andre i samme situasjon,eller som har vært der.stå på der ute til alle som hvet hva jeg prater om!riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...