Gå til innhold

This is it....


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Gjest twinmama

Idag er dagen.....

 

No har eg bestemt meg......no er det pinadø nok......idag er starten på mitt nye liv....vatn, grønsaker, frukt og sunn mat skal dominere dagane mine.....er nå 105,8 kg, og det fordelt på 167cm....gale.....men det skal eg gjere noko med....er det nokon der ute som er med meg på dette........skal ned til 65 kg på sikt....men tar eitt steg av gangen.......det er 40 kg ned det...fyttikatta...kva har eg gjort med meg sjølv...........

 

stå på alle dåke so er so flinke......

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

tenker jeg henger meg på her jeg. hadde høyde, vekt og mål til felles - så da kan det kanskje bli morsomt å følge litt med på hverandre? :)

 

jeg begynte på kurs for 14 dager siden, og har på denne tiden gått ned litt over 2kg.

jeg er strålende fornøyd, og ser at bare man starter så går det så greit som bare det!

håper du kommer i gang, twinmama - og nå er vi på vei ned til 65! :D

 

var og bestilte meg sydentur i dag, og det håper jeg er en fin gulrot til å hjelpe meg ned i vekt. kjedelig å være "hvalen" på stranda. :S

 

nei, nå er det kveldsmat og god natt.

 

stå på begge to! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

kjempe bra start jenter....eg får ein ikkje så bra start...ftett som ei potte sida søndag, og spysykja eller matforgifta idag...bare spyr...

men men får håpe det går fort over......er framleis nokre dagar igjen av veka....

 

stå på jenter...dette klarer vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Ja eg tok og veide meg idag, da eg ikkje er heime imåra og tysdag....og eg må sei...det hjalp å være sjuk...har vore litt forsiktig med mat no i etterkant....prøvd å fokusere på å holde meg unna kjøkenet, og det har eg klart greit...alltid rom for forbedring der....men eg er veldig fornøgd med resultatet......

 

21/1 105,8kg

27/1 102,5kg -3,3kg

 

midjen har minka 2,5cm.......så no er det bare å stå på....gleder meg til ei ny veke.....håper eg får trimma litt meir denne veka.......gleder meg til å høyre fra dåke andre, kva dåke har klart......om eg er virkeleg flink så kan eg faktisk krype ned under 100kg snart...og det bør jo være motivasjonsfaktor nok det da....det er mål nr ein...bør klare det på to veker, og kanskje ei om eg virkeleg er flink......

 

ha ei fin veke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Ja det blir veieidag idag på meg da eg er vekke heile veka......kor er dåke andre...er eg aleine her eller...jaja eg skal no skrive mine resualtat uansett....har nok gått opp denne veka på vekta men har minska 2 cm på midjen, så det er nok noko vatn eller ettervirkninga av sjukdomen....

 

 

21/1 105,8kg

27/1 102,5kg -3,3kg

3/2 103,0kg +0,5 - 2,8kg

 

og da har midjen totalt minska 4,5cm og det er jo virkeleg noe...det er jo der eg føler kiloane sitter.....ha ei god veke alle sammen...stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hiver meg med på denne tråden din jeg. Jeg starter på 114,9kg på mine 163cm. Men før jul klarte jeg faktisk 10 kg på 3mnd. Men har stått stille siden nyttår. Håper virkelig at jeg kommer igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lene1979

Hei hei! Får jeg være med?!

 

173cm 112,5 kg og skal prøve meg å komme ned på 80 85kg.

Jeg meldte meg på nettkurs men pga sykdom i familien har jeg ikke kommet igang før i går. Så jeg har ikke gått noe ned ennå :0) Men det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...