Gå til innhold

BMI på 34! Flere som er fra Rogaland som er på omtrent samme nivå?


Gjest studentmamma

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma

Hei dere!

Endelig er jeg her inne og skal starte mitt ned-i-vekt program... Ligger langt over hva jeg burde og er litt deppa- men dette skal jeg klare! det jeg mangler er en å prate med, evt trene med- noe som "drar meg i ørene". Så viss det er noen der ute som kunne tenke seg å ha en de også, så skrik ut :-)

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en studentmamma fra Stavanger som sliter med vekta. Jeg ligger på rundt samme BMI som deg, og har som mål å gå ned 20+ kilo. Kunne vært kjekt med litt støtte fra noen i samme situasjon. Synes det vanskeligste er å få til regelmessig morsjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmamma

Så fint med svar... Ja, sliter med å komme meg på treningssenter o.l. Ut på tur er jeg hver eneste dag, så det hjelper jo selvføgelig litt- men skulle så gjerne hatt noen å trene med for eksempel, og selvfølgelig knytte meg til. Det er greit med en som forstår den andre, er du ikke enig?

 

Selv bor jeg i Sandnes men vi er såpass nærmt hverandre at vi kan jo treffes regelmessig viss du kunne tenkt deg det :-)

 

Hva med å utveksle email/ msn adresser? Prates mer der?

 

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne vært koseligt. Jeg har holdt på i 3 og en halv uke nå, og gått ned ca 3 kilo. Det er en god start og koser meg med kostholdet (føler meg jo så mye bedre). Men av erfaring vet jeg at uke 5 -6 er kritiske for meg. Da begynner ting å gå litt tregere som selvfølgelig fører til trøstespising. Nå har jeg meldt meg inn på treningstudio, og vært der noen ganger, men synes det er ganske tøft å kjenne hvor tungt alt er. Men skal tvinge meg selv til å fortsette der også, men trenger en turvenn...:)

 

Vi kan veldig gjerne utveksle mail/msn adresse. Er det mulig å gi det på en privat side her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmamma

Så utrolig flink du har vært :-)

Jeg er akkuratt startet, og syns det går greit forløbelig... Men, vet selv at jeg sprikker :)

Ja du, jeg sender deg en PM nå (skal prøve) da ser du en melding fra meg på "private meldinger" øverst til høyre ;-)

 

Snakkes :-) Gleder meg til å bli bedre kjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...